Elocinței 48, București, România.
  • Română
  • Engleză
Agenția creativă perfectă pentru afacerea ta!
  • Română
  • Engleză
PLATFORMA

HERMES

Platforma Hermes by SenDesign este ERP-ul ideal pentru afacere ta! De la facturi până la salarii și rapoarte, platforma Hermes îți pune la dispoziție toate uneltele de care ai nevoie pentru a-ți gestiona firma și automatiza procesele minuțioase. Intuitiv și ușor de accesat, este compatibil cu toate browsere-le și dispozitivele. Astfel ai acces la orice informație în orice moment.

hermes
CE ESTE PLATFORMA

HERMES

Hermes este un ERP (Enterprise Resource Planning) modular, găzduit online, gândit pentru utilizare facilă și intuitivă. Îți oferă o metodă de gestionare a nevoilor companiei tale. Pe scurt, face legătura între o bază de date și operator, prin intermediul interfeței grafice. Toate procesele și operațiunile din cadrul companiei pot fi gestionate prin intermediul acestui ERP. Fiind modular, îți poți alege ce pachete de funcționalități ai nevoie din lista completă.

Platforma Hermes by SenDesign oferă toate funcțiile primare de care are nevoie o companie, precum administrare, contabilitate, gestiune a stocurilor, nomenclatoare de clienți și CRM (Client Relationship Management), aprovizionare, vânzări și rapoarte.

Poți automatiza majoritatea proceselor repetitive, precum facturile, rapoartele, comenzile de produse, email-uri și chiar postări în Social Media. În orice secundă ești la curent cu toate activitățile ce sunt desfășurate de către angajații tăi printr-un de task-uri și rapoarte de completare.

CARE SUNT

BENEFICILE

Pe lângă lista completă de module, se pot integra alte programe externe sau se pot dezvolta funcționalități la cerere. Întreaga platformă poate fi personalizată pentru nevoile companiei tale, inclusiv culori, amplasament, branding, amplasamente și șabloane de documente precum facturile. ERP-ul Hermes se adaptează pe tipul tău de afacere și oferă configurații atât pentru ofertanții de produse, ofertanții de servicii cât și mixt.

Fiind găzduită online, platforma Hermes este disponibilă oriunde în lume și optimizată să funcționeze atât de pe calculatoare, cât și de pe tablete și mobile. Indiferent de rezoluția ecranului. Asta înseamnă că nu trebuie să fi la birou pentru a face interogări rapide precum profitul lunii curente. Facturile pot fi emise din mers și vor fi livrate automat pe adresa de email a clientului pentru ca tu să nu fi nevoit să părăsești fereastra sau să jonglezi cu documente între aplicații.

Platforma este actualizată constant, astfel vei beneficia de cele mai noi tehnologii și îmbunătățire semnificative de funcționalitate. Fiind în continuă dezvoltare, noi module sunt create anual, bazându-ne pe feedback-ul clienților. Acoperim orice nevoie ai putea avea pentru ca tu să te concentrezi pe succesul afacerii tale.

CARE SUNT

MODULELE

PANOU DE CONTROL

Pagina principală Hermes cu comenzi și rapoarte rapide.

ADMINISTRARE

Modul de administrare și configurare al companiei.

FINANCIAR

Contabilitate primară și managementul costurilor.

SERVICII

Gestionare a proiectelor active, a prețurilor și a anexelor de factură.

PRODUSE

Gestiunea produselor, recepție marfă și bonuri de consum.

RAPOARTE

Rapoarte flexibile pentru toate modulele implementate.

DOCUMENTE

În curând!

OFERTE

În curând!

TASK-URI

În curând!

GOOGLE ANALYTICS

Rapoarte Google Analytics pentru toate website-urile tale.

PERSONALIZARE

Platforma Hermes poate fi personalizată complet.