Elocinței 48, București, România.
Agenția creativă perfectă pentru afacerea ta!
  • ro
  • en

CAMPANII GOOGLE

Campaniile Google utilizează sistemul Cost per Click (CPC), un model de marketing pe internet în care deținătorii campaniilor de publicitate plătesc o taxă de fiecare dată când cineva accesează (dă click) pe reclamele lor. Este un mod de a achiziționa trafic pentru website-ul tău, în loc să încerci să le „câștigi” organic prin metode SEO.
Publicitatea pe prin campanii Google este una dintre cele mai populare forme de CPC. Aceasta permite agenților de publicitate să liciteze pentru poziția anunțului în lista de legături sponsorizate, atunci când în căutare este folosit un cuvânt care are legătură cu afacerea lor sau în website-urile ce afișează reclame.
Campanii Google, Google Campaigns
CE ÎȚI

OFERIM

Platformele precum Google Ads sunt importante pentru afacerea ta. Cu metoda noastră de marketing prin campanii Google, te putem ajuta să iți duci eforturile de publicitate la un nou nivel! Construim și adaptăm strategii de marketing special pentru nevoile afacerii tale, indiferent de domeniul de activitate. Îți oferim consultanță și te ghidăm pentru a reuși să iți atingi obiectivele, să atingi cota maximă de profit și să iți popularizezi brand-ul!

Îți trimitem rapoarte lunare sau săptămânale cu privire la succesul campaniei tale în ceea ce privește alegerea cuvintelor cheie și alegerea textului și vom crea un raport de poziție pentru a ști unde se clasifică organic pentru cuvintele cheie pe care le utilizezi. În plus, după ce analizezi raportul, vom rezerva un apel de o oră cu membrii echipei tale, pentru a-ți explica progresul și direcția campaniei tale și pentru a răspunde la orice întrebări pe care le poți avea.

CARE SUNT

SERVICIILE INCLUSE

Audit Campanii Google

Bannere Publicitate

Cercetarea și selecția cuvintelor cheie

Crearea campaniei Google

Analiza și management-ul campaniei de publicitate

Strategia de campanie CPC

Remarketing și Redirecționare

Dezvoltarea anunțurilor

Optimizarea și dezvoltarea pagini de destinație

Management-ul licitațiilor și a ratei de conversie