PLATFORMA
HERMES BY SENDESIGN
DESPRE
DEZVOLTATOR
Suntem o agenție de creație și publicitate online. Afacerea ta în mediul digital este o călătorie în care noi te ghidăm și îți oferim toate uneltele de care ai nevoie. Prin strategii de afișare și vizibilitate diferite, bazate pe plus valoare, nu pe tradiționala reclamă, te ajutăm să fii unic și autentic în fața clienților tăi.
Te însoțim de la primul pas digital până la în vârful succesului. De la brand, la website, la aplicații mobile și marketing digital, îți oferim o perspectivă proaspătă asupra mediului online. Descoperim elementul unic al afacerii tale și îl învelim într-un ambalaj plăcut și prietenos, pentru ca clientela ta să îl poată savura pe de-a-ntregul. Pentru că esența oricărei afaceri de succes este povestea ce o oferă, în care vizitatorul să se poată imersa și în care să găsească un refugiu.
Noi suntem SenDesign, agenția care pune accentul pe emoție și pe unicitate.
IMAGINI DIN
PROIECT
DESPRE
PROIECT
Platforma Hermes by SenDesign este ERP-ul ideal pentru afacere ta! De la facturi până la salarii și rapoarte, platforma Hermes îți pune la dispoziție toate uneltele de care ai nevoie pentru a-ți gestiona firma și automatiza procesele minuțioase. Intuitiv și ușor de accesat, este compatibil cu toate browsere-le și dispozitivele. Astfel ai acces la orice informație în orice moment.
Hermes este un ERP (Enterprise Resource Planning) modular, găzduit online, gândit pentru utilizare facilă și intuitivă. Îți oferă o metodă de gestionare a nevoilor companiei tale. Pe scurt, face legătura între o bază de date și operator, prin intermediul interfeței grafice. Toate procesele și operațiunile din cadrul companiei pot fi gestionate prin intermediul acestui ERP. Fiind modular, îți poți alege ce pachete de funcționalități ai nevoie din lista completă.
Platforma Hermes by SenDesign oferă toate funcțiile primare de care are nevoie o companie, precum administrare, contabilitate, gestiune a stocurilor, nomenclatoare de clienți și CRM (Client Relationship Management), aprovizionare, vânzări și rapoarte.
Poți automatiza majoritatea proceselor repetitive, precum facturile, rapoartele, comenzile de produse, email-uri și chiar postări în Social Media. În orice secundă ești la curent cu toate activitățile ce sunt desfășurate de către angajații tăi printr-un de task-uri și rapoarte de completare.