CE NE ÎNTREABĂ CLIENȚII

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Am pregătit o listă de întrebări pe care clienții noștri ni le adresează frecvent. Dacă ai o nelămurire, aruncă o privire peste ele. Este posibil ca răspunsul la întrebarea ta să se afle deja aici.

Întrebări

Generale

1Pot achita eșalonat?
Da, în funcție de costul total îl putem tranșa în două sau mai multe plăți, sau chiar un abonament lunar.
2Ce politică de ramburs practicați?
Fiind vorba de opere la comandă, nu se aplică nici o politică de ramburs. Urmăm cu strictețe indicațiile pe care ni le oferi astfel încât rezultatul final să fie pe placul tău.
3Dacă achiziționez mai multe servicii, se aplică vreo reducere?
Categoric! Aplicăm reduceri clienților care optează pentru mai mult de un serviciu sau doresc dezvoltarea mai multor proiecte. Și nu doar atât, la achiziționarea anumitor pachete, există și gratuități.
4Doresc să învăț să mă promovez, ce îmi recomandați?
Îți punem la dispoziție cartea Ghidul Afacerii în Mediul Online, numeroase articole pe blog-ul nostru și un grup de Facebook Comunitatea SenDesign unde poți să ne adresezi întrebări.
Întrebări Despre

Web Design

1Cât costă un website?
Costul de dezvoltare al unui website depinde de numărul de pagini dorite și de complexitatea acestora. Nu există un cost universal pentru orice website dar îți punem la dispoziție o unealtă prin care să poți obține un cost estimat aici.
2Cât durează dezvoltarea unui website?
Depinde foarte mult de natura website-ului. Un website de prezentare poate dura între 2 și 4 săptămâni, pe când un magazin online durează de regulă 1-2 luni.
3Oferiți consultanță în alegerea pachetului de găzduire și a domeniului?
Te ajutăm să alegi domeniul potrivit afacerii tale și îți recomandăm planul de găzduire (împreună cu furnizorul) de care are nevoie proiectul tău. 
4Optimizați și pentru mobile?
Da! Într-o lume digitală, înțelegem foarte bine necesitatea ca informația să fie disponibilă indiferent de dispozitiv.
5Puteți integra aplicații în website?
În funcție de natura aplicației și a website-ului, da putem. Fie că este vorba de a integra o aplicație web într-un website existent sau să conectăm o aplicație mobilă la un website dezvoltat de la zero.
Întrebări Despre

SEO

1Ce este optimizarea SEO? Se poate ocupa în totalitate o echipă de dezvoltatori web?
Da și nu. Optimizarea SEO On-Page (în pagină, detalii aici), presupune optimizarea conținutului propriu-zis. Text-ul de pe website trebuie să îndeplinească o serie de criterii și să fie prezent într-o anumită cantitate. Așadar, Optimizarea SEO este ceva ce se face în colaborare cu tine sau cu departamentul care se ocupă de textele website-ului.
2Am un website dar nu apare în paginile de căutare. Ce puteți face?
În primul rând, realizăm audit-ul website-ului. Apoi, ne asigurăm că întrunește toate standardele Google din punct de vedere al Optimizării SEO On-Page, a vitezei și a adaptabilității. După ce ne asigurăm că toate aceste criterii sunt întrunite, începem să lucrăm la conținut și la extinderea vizibilității website-ului. Un pas important este marketing-ul online, deci vom căuta metode să îți popularizăm website-ul atât organic cât și prin CPC.
3Cât durează optimizarea SEO?
Nu se oprește niciodată. Optimizarea SEO este un proces continuu. Pe măsură concurența avansează, vei vrea să ții pasul. Chiar dacă ai atins o poziție foarte înaltă în motoarele de căutare, vei fii nevoit în continuare să lucrezi la a o păstra.
4După cât timp apar rezultatele optimizării?
Rezultatele optimizării SEO apar după primele 6 luni în funcție de buget și de trafic.
5Conținut VS Backlinks
Întrebarea este dacă merită să investești doar în optimizarea conținutului sau doar în construirea de legături către website-ul tău. Răspunsul este că ai nevoie de amândouă, dar prioritatea principală o reprezintă conținutul.
6Ce garanții oferiți?
Cu bugetul potrivit putem garanta apariția în prima pagină. Dar este un proces ce necesită timp și o investiție direct proporțională cu concurența.
Întrebări Despre

Marketing

1Ce este Social Media Marketing?
Marketing-ul pe rețelele de socializare este o formă de marketing pe internet care combină o variație de rețele sociale pentru a obține o bună comunicare cu potențiali dar și actuali clienți și pentru a-ți face afacerea cunoscută. Aceasta formă de marketing constă în activități precum distribuirea de conținut, videoclipuri și imagini atât cu scopul publicitar cât și al popularizării brand-ului tau.
2Ce este oferiți în cadrul campaniilor de marketing pe email?
În cadrul campaniilor de marketing pe email asigurăm design-ul și trimiterea email-urilor către lista de abonați pe are ni-o trimiți.
3Aveți baze de date cu email-uri?
NU! Nu oferim baze de date cu adrese de email pentru marketing. Nici nu colectăm aceste adrese, fie ele și publice. Listele de abonați trebuie să fie obținute legal, adică prin abonarea cu bună știință a destinatarului și trebuie respectat dreptul de a fi uitat.
4CPC sau SEO?
Optimizarea SEO este un proces ce aduce beneficii pe termen lung. Pe când campanile publicitare Cost per Click aduc imbolduri de trafic doar atât cât ține bugetul campaniei. Sunt foarte bune drept infuzii regulate de trafic și expunerea website-ului unei noi plaje de clienți, dar nu pot înlocui eforturile SEO.
Întrebări Despre

Dezvoltarea Aplicaților

1Cât costă o aplicație?
Costul de dezvoltare al unei aplicații depinde de mai mulți factori. Astfel ți-am pregătit 2 articole pe blog: Aplicațiile pentru Mobile: Cât costă să dezvolți o aplicație?, Aplicație Web: Cât costă să dezvolți o aplicație? și o unealtă de calcul al costurilor aici.
2Cât durează dezvoltarea?
Dezvoltarea pentru o aplicație simplă durează în jur de 2 luni pentru Android și 3 pentru iOS. O aplicație web poate fi gata și într-o lună.
3Dezvoltați aplicații universale?
Dezvoltăm doar aplicații native, pentru Android, iOS și Web. Adică o aplicație va avea 3 variante, una pentru fiecare platformă, dezvoltată individual.
4Cui revin drepturile de autor?
Toate drepturile asupra produsului rezultat revin în totalitate clientului. În cazul codului sursă, această cerință trebuie exprimată de la început. Pentru aplicațiile web, utilizăm tehnologie proprietară, și astfel, pentru a putea ceda și aceste drepturi, trebuie să dezvoltăm toată tehnologia de la zero, diferit față de ce am dezvoltat proprietar acum.