Elocinței 48, București, România.
Agenția creativă perfectă pentru afacerea ta!
  • Română
  • Engleză
Dezvoltare Web, Logo Design

HERMES BY SENDESIGN

SOLICITĂ DEMO
DESPRE

DEZVOLTATOR

Instruiți drept creatori web de primă clasă, filozofia noastră este design-ul excepțional combinat cu funcționalitatea rațională și impecabilă. Ne concentrăm pe dezvăluirea esenței fiecărei provocări de design pentru a putea crea soluții cuprinzătoare și durabile. Adăugăm eleganță website-ului tău și ne asigurăm că brandul tău are toate șansele succesului în mediul online.

SenDesign este o agenție online care pune accentul pe calitate, inovație și viteză. Utilizăm tehnologia pentru a obține cele mai bune rezultate și pentru a ajuta dezvoltarea afacerilor clienților noștri. Ne mândrim cu etica nostră, integritatea și rezultatele obținute. De-a lungul timpului SenDesign a reușit să creeze design-uri uimitoare și ușor de utilizat ce au permis clienților noștri să o aibă o prezentă mult mai bună și pronunțată în mediul online.

DESPRE

PROIECT

Platforma Hermes by SenDesign este ERP-ul ideal pentru afacere ta! De la facturi până la salarii și rapoarte, platforma Hermes îți pune la dispoziție toate uneltele de care ai nevoie pentru a-ți gestiona firma și automatiza procesele minuțioase. Intuitiv și ușor de accesat, este compatibil cu toate browsere-le și dispozitivele. Astfel ai acces la orice informație în orice moment.

Hermes este un ERP (Enterprise Resource Planning) modular, găzduit online, gândit pentru utilizare facilă și intuitivă. Îți oferă o metodă de gestionare a nevoilor companiei tale. Pe scurt, face legătura între o bază de date și operator, prin intermediul interfeței grafice. Toate procesele și operațiunile din cadrul companiei pot fi gestionate prin intermediul acestui ERP. Fiind modular, îți poți alege ce pachete de funcționalități ai nevoie din lista completă.

Platforma Hermes by SenDesign oferă toate funcțiile primare de care are nevoie o companie, precum administrare, contabilitate, gestiune a stocurilor, nomenclatoare de clienți și CRM (Client Relationship Management), aprovizionare, vânzări și rapoarte.

Poți automatiza majoritatea proceselor repetitive, precum facturile, rapoartele, comenzile de produse, email-uri și chiar postări în Social Media. În orice secundă ești la curent cu toate activitățile ce sunt desfășurate de către angajații tăi printr-un de task-uri și rapoarte de completare.

Listă de module aici

Send this to a friend