SERVICII DE CREARE
WEBSITE DE PREZENTARE
Crearea unui website de prezentare profesional in Worpress inseamnă arta de a conecta potențialii clienți cu afacerea ta. Oferta noastră se adresează clienților din București dar si din toată România și te va ajuta să îți prezinți afacerea și să iți extinzi tot mai mult activitatea online.
Îți punem la dispoziția serviciul de realizare de website-uri de prezentare, prin care afacerea ta să devină cunoscută. Îți oferim tot ce ai nevoie pentru a te lansa în mediul online. De la consultanță în alegerea găzduirii și numelui de domeniu, la realizarea website-ului de prezentare și publicarea acestuia.
Crearea website-ului tău reprezintă perspectiva ta de afaceri. O zicală cunoscută spune „Prima impresie este cea care rămâne”. În lumea tehnologiei web, website-ul tău este prima entitate cu care un vizitator interacționează, deci website-ul tău trebuie să vorbească de la sine!
Creăm website-uri de prezentare frumoase, de actualitate, rapide și complet optimizate. Testăm produsul pe toate rezoluțiile standard și pe cât mai multe dispozitive înainte de livrare. După dezvoltare, îți punem la dispoziție servicii de optimizare SEO și publicitate online. Astfel, atingi noi cote în lumea internetului.
CARE ESTE PROCESUL DE REALIZARE
WEBSITE DE PREZENTARE
STRATEGIA
Ne întâlnim, discutăm, stabilim obiectivele și îți ascultăm toate ideile și dorințele.
WEB DESIGN
Începem cu câteva schițe de design pentru website-ul tău și alături de tine, definim un concept.
DEZVOLTARE
Îmbinăm dorințele tale cu cele mai noi standarde de design pentru a da naștere website-ului perfect.
LANSARE și MENTENANȚĂ
Lansăm website-ul și îți stăm la dispoziție printr-un plan de mentenanță pentru a asigura succesul și a menține eficiența.
CE ÎȚI
OFERIM
Îți cream un website de prezentare complet optimizat și personalizat pentru nevoile tale. Nu folosim template-uri sau șabloane. Fie că este un website dezvoltat complet de la zero sau prin intermediul WordPress, vei primi exact design-ul pe care ți-l dorești. Implementăm toate funcționalitățile de care ai nevoie pentru ca afacerea ta să fie vizibilă și profitabilă.
Pachetul de bază include paginile Acasă, Despre Noi, Servicii și Contact. Dar fii fără grijă, atunci când realizăm website-ul de prezentare, adăugăm oricâte pagini ai nevoie. Design-ul îl alegem împreună, folosind identitatea brand-ului tău și analiza publicului țintă.
Ai garanția funcționalității. Lucru dovedit de portofoliul nostru de website-uri. Produsul final se va încărca și va arăta impecabil indiferent de platformă sau dispozitiv. Serviciul de mentenanță website îți stă la dispoziție pentru a ne asigura că totul va continua să funcționeze impecabil 24/7.
În plus, îți oferim seriozitate și încredere. În cadrul serviciului de creare al unui website de prezentare, ce vorbim rămâne stabilit și nu există costuri ascunse. Te sfătuim cu privire la conținut și te surprindeam prin realizarea unui website de prezentare impecabil. Ideile și dorințele tale capătă viață! Suntem foarte flexibili. Orice dorință ai legată de design se poate împlini. Utilizăm o tehnologie fără limite, astfel chiar și cele mai non-convenționale așezări pot fi realizate și vizualizate de pe orice dispozitiv!
Experiența noastră îți stă la dispoziție. Nu ezita să ne întrebi ori de câte ori ai o nelămurire. Suntem aici pentru tine și brandul tău. Pornind această călătorie împreună, asiguri website-ului tău de prezentare toate atuurile succesului, alături de un start excelent în medul online.
CARE SUNT
SERVICIILE DE CREARE WEBSITE
Web Design
Optimizare pentru mobile
Optimizarea Vitezei
Optimizare SEO
Analiza Competiției
Strategie de conținut
Instalare și Configurare
Integrare Magazin Online
Integrare Social Media
Testare și Mentenanță
CATEGORII DE
SERVICII ADIACENTE
CÂT COSTĂ UN WEBSITE?
Află care este costul dezvoltării unui website folosind unealta noastră avansată.
Îți mulțumim, te vom contacta cât de curând posibil.
Sunt interesat de:
Alege tipul serviciului dorit pentru a afla prețul.
Conținutul website-ului:
Completează opțiunile de mai jos cu ce dorești să conțină noul tău website.
Orice website trebuie să aibă o pagină principală.
Primele 3 pagini secundare sunt gratis pentru orice website!
Orice website are 1 formular de contact inclus gratuit.
De câte formulare de contact ai nevoie în website-ul tău?
Câte pagini adiționale va avea website-ul tău?
Integrăm un sistem eCommerce în website-ul tău.
Integrăm un sistem de tip blog în website-ul tău.
Câte produse va avea website-ul tău?
Integrări în website:
Alege ce integrări vei dori pentru website-ul tău.
Pentru raportul vizitatorilor.
Facebook, Instagram, YouTube, orice ai nevoie.
Integrăm în website platforma de newsletter de care ai nevoie.
Dacă ai nevoie de mai mult de 2 limbi, pentru website-ul tău, îți facem un estimat personalizat.
Live chat pentru a ține ușor legătura cu clienții tăi.
Pentru că securitatea website-ului tău este un pas important.
Servicii Adiționale:
Ți-am pregătit o listă de servicii de care te-ar putea interesa pentru website-ul tău.
Îți optimizăm SEO conținutul inițial. Primele 10 pagini gratuit! Optimizarea SEO se face pe termen lung. Aruncă o privire pe pagina dedicată a website-ului.
Tipul abonamentului:
Alege conținutul abonamentului tău și numărul de intervenții / lună de care ai nevoie.
Ne asigurăm că website-ul tău funcționează pe ultimele tehnologii.
O intervenție conține actualizarea a 5 pagini.
O intervenție conține adăugarea a 2 pagini.
În caz de orice problemă, va exista o copie de rezervă disponibilă.
Intervenim cât de repede posibil în cazul apariției oricărei erori.
Adăugarea sau dezvoltarea de noi funcționalități.
Îți trimitem rapoarte și sugestii cu privire la performanța website-ului tău .
Optimizăm SEO conținutul noilor pagini și ne asigurăm că website-ul respectă noile standarde SEO.
Număr de produse adăugate / actualizate în fiecare lună
COST TOTAL
Costul final estimat este :
Prețurile sunt estimative și pot să difere în funcție de cantitate și complexitate.
Dacă se comandă mai multe servicii precum Web Design și Dezvoltare Web sau Mentenanță Web și Marketing Online, îți oferim o reducere la costul total.
Rezumatul Comenzii
Descriere | Informații | Cantitate | Preț |
---|---|---|---|
Discount : | |||
Total : |
Utilizăm datele tale cu caracter personal, colectate prin formulare de contact și cookie-uri în următoarele scopuri:
- Utilizăm datele de contact precum Numele, Prenumele, Numărul de telefon și adresa de Email pentru a ține legătura cu tine și pentru a comunica oferte și mesaje informative.
- Utilizăm datele de contact pentru a-ți răspunde la mesaje și întrebări.
- Pentru a te factura pentru utilizarea serviciilor noastre.
- Pentru a te contacta în cazul în care datele de facturare pe care ni le-ai furnizat sunt pe cale să expire sau nu putem încasa plata.
STUDIU DE CAZ
CUM SE REALIZEAZĂ
UN WEBSITE DE PREZENTARE
Am pregătit un scurt studiu de caz despre ce trebuie să ținem cont în procesul de realizare al unui website de prezentare. Acest fragment este extras din cartea Web Design de Succes de Victor Marcoianu. Dacă vrei să aprofundezi subiectul, și să citești întreg materialul netriat, te invit să răsfoiești cartea (200 de pagini de conținut) și să afli tot ce ai nevoie să știi atunci când creezi un website de prezentare.
Principiul fundamental al realizării unui website de prezentare: Imersiunea
Să pornim de la întrebarea ce stă la baza oricărui website: “De ce creez un website de prezentare?” adică “Ce doresc să obțin prin expunerea în mediul online?”. Indiferent de natura afacerii, răspunsul este “Pentru că doresc să vând ceva”. Chiar dacă este vorba de un grup non-profit sau o pagină a unei persoane publice, scopul este același. Un website poate vinde un produs, un serviciu, o idee sau un ideal.
Pe baza acestei concluzii trebuie să ne prezentăm produsul, serviciul sau conceptul într-un mod cât mai convingător. Totuși, piața este saturată de website-uri care oferă același lucru. Persoanele care doresc să facă o achiziție sau să se informeze asupra unui concept, nu utilizează un singur website. Cum putem să ieșim în evidență mai ales că înainte de a ajunge pe website-ul nostru a mai vizitat alte zece? Prin intermediul imersiunii.
Prin procesul de realizare website de prezentare, trebuie să ținem cont de imersiune. Aceasta este o formă de a pătrunde sau de a ne afunda parțial sau total într-o altă lume. Din zece website-uri va câștiga cel ce va ține utilizatorul captivat cel mai mult sau total. Imersiunea are loc în cărți, filme, seriale și jocuri. De ce? Pentru că au o poveste în care se te afunzi. O replică celebră din filmul românesc Filantropica spune așa: "Mâna întinsă care nu spune o poveste nu primește pomană!". Astfel aflăm că un alt mediu în care imersiunea poate să aibă loc este Marketing-ul.
Da, un website de prezentare trebuie să aibă o poveste și o personalitate. Să fie tipul de persoană pe care să vrei să o cunoști, tipul de tărâm pe care să îți dorești să îl explorezi. Nivelul de atenție pe care potențialul client este stimulat să o acorde se va regăsi în șansele ca acesta să plaseze o comandă.
Pentru a crea imersiune în realizarea unui website de prezentare nu este nevoie de inovație, deși aceasta ajută. Personalitatea este conturată de către suma elementelor ce constituie website-ului. Nu e fiecare componentă individuală. Așadar, poți folosi elemente comune, prezente în alte website-uri, dar pe care să le stilizezi și amplasezi într-un mod propriu.
Poți defini o personalitate pentru website-ul tău de prezentare prin 4 căi:
- Design / Aspect
- Interactivitate
- Navigare
- Conținut
Personalitatea prin Design
În realizarea unui website de prezentare (dar și orice alt tip de website) suntem ajutați și constrânși de cartea de brand. Aceasta este un manual în care sunt descrise metodele prin care poate fi logo-ul utilizat. Pornind de la forme, culori și font-uri până la amplasamente și combinații. Nu este obligatoriu să ai una, dar este foarte utilă. Dacă o ai, respect-o cu sfințenie.
Pe cât este e importantă, e atât este de neglijată de către marea masă a competiției tale. Și astfel observăm website-uri care au 4-10 culori per pagină sau folosesc numeroase font-uri în funcție de articol. Total nepotrivite cu personalitatea definită în logo. Întotdeauna rămânem în esența și regulile brand-ului, indiferent că este vorba de website, social media sau grafică pentru print.
Culorile unui website de prezentare
Un brand are de regulă 3 sau 3 + 1 culori de care trebuie să ții cont în procesul de creare al unui website de prezentare:
- O culoare principală, ce predomină în logo, pe care o vom folosi majoritar în toate zonele de interes precum titluri, icon-uri, link-uri, forme, etc.
- O culoare secundară, ce poate servi ca fundal, subtitluri și decorațiuni de contrast.
- O culoare terțiară, ce este utilizată pentru decorațiuni subtile, fundaluri alternative sau text.
- După caz, poate să existe o a 4-a culoare (sau non-culoare) alb, negru, gri sau o derivată din culoarea principală, pentru text și fundaluri în funcție de cum au fost utilizate primele 3. Aceasta poate să varieze de la pagină la pagină.
Cu cât culorile sunt amplasate mai plăcut, iar combinația acestora mai neobișnuită, cu atât crește și interesul utilizatorilor.
Respectarea brand-ului la nivel de culori în realizarea website-ului de prezentare, îi conferă acestuia un aer ordonat, serios și curat. Spre deosebire de website-urile curcubeu ce amintesc de efectele WordArt și de tehnicile anilor 90.
Noul design al platformei de socializare Facebook (facebook.com) este un exemplu foarte bun de website bine organizat pe partea stilistică. Are 3 + 1 culori. Culoarea principală este albastru, ce este prezent atât în logo cât și în toate elementele interactive evidențiate. Culoarea secundară este albul ce delimitează secțiuni de interes. Și culoarea de fundal reprezentată de o nuanță de gri. A 4-a culoare este negrul, utilizat pentru text și anumite pictograme.
Cum alegi formele în crearea unui website de prezentare
După ce am stabilit paleta de culori, urmează formele. Pe acestea le putem prelua din cartea brand-ului sau folosindu-ne de logo:
- Rotunde cum ar fi cercurile. Au o natură prietenoasă, simplă și încurajatoare.
- Ascuțite, ca de exemplu paralelograme sau triunghiurile. Transmit seriozitate, stabilitate, tradiționalism și eleganță.
- Semi-rotunde, cu colțuri prezente dar rotunjite. Combină cele două, inspirând modernism, încredere și obiectivitate.
Amestecarea formelor în realizarea unui website de prezentare nu va avea un efect negativ, așa cum au culorile când sunt amestecate, dar nici nu vor impresiona și nu vor atrage utilizatorii. Pot să existe mici excepții de la familia de forme aleasă, ce vor trece neobservate, atâta timp cât predomină principalele.
De exemplu website-ul firmei My Trei Salon (mytreisalon.ro). Formele principale sunt drepte cu decorațiuni subțiri, fapt dictat de sigla din logo. Stil ce a fost păstrat în toate elementele website-ului.
Și aici, culorile respectă regula de 3+1, avem un roz principal, un bej secundar și alb ca fundal și negru pentru text. Culori ce pot fi regăsite și în logo. Chiar dacă imaginile produselor conțin și alte nuanțe, nu fac notă discordantă și aspectul general rămâne unul ordonat.
Cum alegi tipografia în procesul de creare a unui website de prezentare
Font-urile sunt și ele foarte importante în stabilirea personalității. Fiecărui tip îi se atribuite o emoție, la fel ca și pentru culori și forme.
Textul trebuie să fie în permanență lizibil. Așadar, singurul caz în care avem voie să ne abatem de la font-ul din logo este atunci când nu poate fi citit de pe ecrane. Este un scenariu neplăcut pentru că suntem nevoiți să căutăm unul similar, cu aceiași semnificație și emoție, dar citeț. De asemenea trebuie să arate bine atât în forma normală cât și în Bold și Italic.
Uzual, când realizăm un website de prezentare, folosim un singur font. Excepție fiind cazurile unde și în logo există 2 font-uri. În funcție de stilul ales, cele două font-uri pot face parte din aceiași familie sau pot fi o combinație de Serif și Sans-Serif. Font-urile Sans-Serif utilizate pentru titluri și Serif-urile pentru paragrafe.
Dezavantajul combinațiilor este alura dezordonată care riscă să apară și lipsa de direcție. Aici alegerea are loc în funcție de natura website-ului și de imaginea brand-ului.
La fel precum culorile, font-urile au un impact psihologic în realizarea unui website de prezentare, de care trebuie să ții cont. În funcție de formă și aspect, ele se împart pe familii:
- Serif: Sunt font-urile ce prezintă decorațiuni (serif-uri) sau alungiri. Le găsiți în scrierile formale / serioase. Personalitate: de încredere, sofisticat, tradiție, formal, practic, respectabil, stabil.
- Sans Serif: Înseamnă fără serif, adică fără decorațiuni. Le găsim în scrierile informale sau prietenoase precum social media (și această carte). Personalitate: modern, curat, umanist, geometric, universal, simplu, sensibil, ușor de citit, neutral.
- Script: Sunt cele ce se aseamănă cu scris-ul de mână și ondulate. Le găsim în domeniile fashion, frumusețe, parfumerie și atunci când este vorba de eleganță feminină. Personalitate: eleganță, clasicism, formal, sofisticat, stilizat, feminin, personal, pompos, frumos.
- Slab Serif: Sunt font-uri cu decorațiuni, dar cu forme drepte, groase. Le găsim în medii informale, foarte prezente în brand-uri mari precum Sony, Honda sau Volvo. Personalitate: încrezător, contemporan, popular, prietenos, solid, important, evident, impactant.
- Modern Serif: Sunt caracterizate prin combinarea de forme subțiri și groase, cu decorațiuni. Le găsim în reviste de modă. Personalitate: la modă, fermecător, rafinat, luxos, curat.
- Modern Sans Serif: Aceleași caracteristici ca și în cazul Modern Serif, dar fără decorațiuni. Se găsesc în prezentări moderne, cum ar fi design-ul locuințelor, restaurante sau cafenele. Personalitate: gândire în viitor, neconvențional, corporatist, unic, lizibil.
Utilizarea acestora când creăm un website de prezentare pentru domeniile exemplificate nu este bătută în cuie dar trebuie să ții cont de impactul lor. Spre exemplu, Serif-urile sunt prea formale pentru a le folosi într-un context prietenos, și invers. Fiecare font în parte emite o serie de emoții. Studiază atent semnificația lor atunci când alegi tipografia website-ului.
Personalitatea prin Interactivitate
Odată ce avem aspectul pus la punct și am definit elementele vizuale ce vor predomina website-ul de prezentare, ajungem la componentele dinamice. Acesta reprezintă felul în care website-ul răspunde la impulsurile utilizatorului și la suma elementelor interactive. Avem 3 categorii de website-uri: Dinamice, Interactive și Statice.
Realizare Website de Prezentare Dinamic
Website-urile dinamice sunt cele care necesită ca utilizatorul să efectueze o acțiune pentru a merge mai departe. Nu ne referim la accesarea unui link sau derularea paginii. Ci la un parcurs ghidat, în care nu ai tot conținutul disponibil, ci îți este oferit ca urmare a unei acțiuni.
Aici intră de obicei tururile virtuale sau un website de prezentare cu foarte puțin conținut. Sunt frumoase, sunt atractive, sunt interesante dar total nepotrivite pentru prezentări amănunțite. Fiind în continuă tranziție, utilizatorul nu are timp să digere cantități mari de text. Așadar îi sunt oferite fraze scurte în baza căruia să decidă ce parcurs dorește să declanșeze.
Luăm ca exemplu website-ul Lyst secțiunea fashion DNA (lyst.co.uk/fashion-dna).
Pentru a ne descoperii preferințele în materie de fashion, trebuie să parcurgem un mic chestionar interactiv. Odată ce am apăsat pe start, suntem întrebați ce fel de chestionar dorim: pentru el sau pentru ea. După aceia ne alegem anul și începem să navigăm prin întrebări și produse ce ne-ar putea interesa.
Website-ul este extrem de animat și duce interactivitatea la următorul nivel. Dar se joacă pe muchie de cuțit cu atenția vizitatorului. Multe animații au o durată mult prea lungă și o tranziție bruscă și obositoare pentru ochi.
Cei de la Lyst par să fie conștienți de acesta fapt, întrucât pentru pagina lor principală a fost realizat un website de prezentare mult mai liniștit și mai ușor de digerat.
Un alt exemplu îl reprezintă website-ul Kelly Milligan (kellymilligan.art) ce are ca scop prezentarea unor opere de artă. Spre deosebire de primul exemplu, acesta este mult mai cuminte prezentat. Utilizatorul derulează pe orizontală imagini ale operelor. Atunci când interacționează cu una din imagini, sunt afișate detalii despre operă. Detaliile sunt minimaliste bazându-se foarte mult pe imagini.
Acest tip de prezentări dinamice este potrivit atunci când dorești să impresionezi clientela, iar publicul țintă are sigur timp să exploreze ce îi oferi. Ai garanția unei personalități unice și memorabile dar marele dezavantaj este că trebuie să cântărești foarte atent cantitatea de informație livrată și numărul de pași pe care îi parcurge utilizatorul până la punctul final.
MAI MULTE DETALII DEPSRE REALIZARE WEBSITE DE PREZENTARE ÎN
WEB DESIGN DE SUCCES
Acest studiu de caz este o porțiune extrasă din cartea Web Design de Succes. Mai există și Personalitatea prin Navigare și Personalitatea prin Conținut. Dacă vrei să afli mai multe despre subiectul "Realizare website de prezentare", te invit să răsfoiești cartea unde vei afla mult mai multe detalii. Vei găsi materialul complet, netriat și nesegmentat, alături de imagini și exemple ajutătoare. Succes!