CREARE

MAGAZIN ONLINE

Indiferent de natura produselor tale, acestea pot fi vândute online. Internetul destramă limitele geografice și îți pune la dispoziție o largă varietate de potențiali clienți, cărora le poți adresa produsele tale.

De ce crearea unui magazin online? Gândește-te câți oameni pot să ajungă pe website-ul tău în fiecare zi versus câți oameni pot ajunge în locația ta fizică. Fără o prezență digitală, poți atinge maxim 5% din potențialul afacerii tale. Din simplu motiv că oamenii nu știu de tine. Crearea unui magazin online îți deschide noi orizonturi și oportunități.

Îți punem la dispoziție serviciul de Creare Magazin Online. Primești la cheie un magazin online cu toate funcționalitățile necesare afacerii tale. Venim cu soluții de automatizare, facturare, management, alături de toate funcțiile de bază eCommerce precum comandă, adăugare în coș, listare de produse, plată online, livrare și orice ai mai putea avea nevoie.

CARE ESTE PROCESUL DE CREARE

MAGAZIN ONLINE

STRATEGIA

Ne întâlnim, discutăm, stabilim obiectivele și îți ascultăm toate ideile și dorințele.

CREARE MAGAZIN ONLINE

Începem cu câteva schițe de design pentru website-ul tău și alături de tine, definim un concept.

DEZVOLTARE

Îmbinăm dorințele tale cu cele mai noi standarde de design pentru a da naștere website-ului perfect.

LANSARE și MENTENANȚĂ

Lansăm website-ul și îți stăm la dispoziție printr-un plan de mentenanță pentru a asigura succesul și a menține eficiența.

CE ÎȚI

OFERIM

În cadrul serviciului de creare magazin online, îți dezvoltăm un website ecommerce complet optimizat și personalizat pentru nevoile tale. Nu folosim template-uri sau șabloane. Fie că este un magazin dezvoltat complet de la zero sau prin intermediul WooCommerce, vei primi exact design-ul pe care ți-l dorești. Implementăm toate funcționalitățile de care ai nevoie pentru ca afacerea ta să fie vizibilă și profitabilă.

Atunci când vorbim despre creare magazin online, vorbim despre un pachet complet de servicii ecommerce ce includ listare de produse, funcționalități de coș, comandă, listă de dorințe, plata cu cardul, opțiuni de livrare, promoții, ferestre popup, management de utilizatori și management al comenzilor. Design-ul îl alegem împreună, folosind identitatea brand-ului tău și analiza publicului țintă.

Dacă ai mai multe magazine, îți punem la dispoziție un sistem de management centralizat de unde poți controla toate comenzile și produsele de pe toate website-urile. Detalii despre ERP-ul Hermes aici.

Ai garanția funcționalității. Lucru dovedit de portofoliul nostru de magazine. Produsul final se va încărca și va arăta impecabil indiferent de platformă sau dispozitiv. Serviciul de mentenanță website îți stă la dispoziție pentru a ne asigura că totul va continua să funcționeze impecabil 24/7.

În plus, îți oferim seriozitate și încredere. În cadrul serviciului de creare magazin online, ce vorbim rămâne stabilit și nu există costuri ascunse. Te sfătuim cu privire la conținut și te surprindeam prin realizarea unui magazin online impecabil. Ideile și dorințele tale capătă viață! Suntem foarte flexibili. Orice dorință ai legată de design se poate împlini. Utilizăm o tehnologie fără limite, astfel chiar și cele mai non-convenționale așezări pot fi realizate și vizualizate de pe orice dispozitiv!

Experiența noastră îți stă la dispoziție. Nu ezita să ne întrebi ori de câte ori ai o nelămurire. Suntem aici pentru tine și brandul tău. Pornind această călătorie împreună, asiguri magazinului tău online toate atuurile succesului, alături de un start excelent în medul online.

CARE SUNT

SERVICIILE

  • Servicii creare magazin online complete

  • Coș de cumpărături în care utilizatorii pot să adauge produse

  • Istoric de comenzi, statusul comenzii și creare de listă de dorințe

  • Criptare SSL și module de securitate avansată

  • Opțiune pentru împachetare cadou și felicitări

  • Optimizare pentru motoarele de căutare și hartă website

  • Pagina anonimă de comandă pentru a-ți mări rata de conversie

  • Oferte, cupoane, coduri de reducere și vouchere

  • Sistem de ferestre popup

  • Atribute speciale pentru produse precum culoare sau greutate

  • Integrare PayPal, EuPlătesc și alți 20 de furnizori

  • Rapoarte vânzări

  • Sistem gestiune stoc

  • Adăugare și modificare de produse cu ușurință

  • Integrare servicii curierat

  • Sisteme de sortare și filtrare

  • Management Global al tuturor magazinelor

  • Facturare și sincronizare cu ERP-ul Hermes sau alte soluții compatibile.

    CÂT COSTĂ UN WEBSITE?

    Află care este costul dezvoltării unui website folosind unealta noastră avansată.

    ÎNCEPE

    0$

    Îți mulțumim, te vom contacta cât de curând posibil.

    Sunt interesat de:

    Alege tipul serviciului dorit pentru a afla prețul.

    Web Design

    Doresc să dezvolt un website nou.

    Mentenanță

    Am deja un website și doresc să îl întrețin / actualizez.

    Trebuie să selectezi o opțiune pentru a continua.

    Conținutul website-ului:

    Completează opțiunile de mai jos cu ce dorești să conțină noul tău website.

    Orice website trebuie să aibă o pagină principală.

    Primele 3 pagini secundare sunt gratis pentru orice website!

    Orice website are 1 formular de contact inclus gratuit.


    De câte formulare de contact ai nevoie în website-ul tău?

    Câte pagini adiționale va avea website-ul tău?


    Integrăm un sistem eCommerce în website-ul tău.

    Integrăm un sistem de tip blog în website-ul tău.


    Câte produse va avea website-ul tău?

    Trebuie să selectezi o opțiune pentru a continua.

    Integrări în website:

    Alege ce integrări vei dori pentru website-ul tău.

    Pentru raportul vizitatorilor.

    Facebook, Instagram, YouTube, orice ai nevoie.

    Integrăm în website platforma de newsletter de care ai nevoie.



    Dacă ai nevoie de mai mult de 2 limbi, pentru website-ul tău, îți facem un estimat personalizat.


    Live chat pentru a ține ușor legătura cu clienții tăi.


    Pentru că securitatea website-ului tău este un pas important.

    Trebuie să selectezi o opțiune pentru a continua.

    Servicii Adiționale:

    Ți-am pregătit o listă de servicii de care te-ar putea interesa pentru website-ul tău.

    Îți optimizăm SEO conținutul inițial. Primele 10 pagini gratuit! Optimizarea SEO se face pe termen lung. Aruncă o privire pe pagina dedicată a website-ului.

    Trebuie să selectezi o opțiune pentru a continua.

    Tipul abonamentului:

    Alege conținutul abonamentului tău și numărul de intervenții / lună de care ai nevoie.

    Ne asigurăm că website-ul tău funcționează pe ultimele tehnologii.

    O intervenție conține actualizarea a 5 pagini.

    O intervenție conține adăugarea a 2 pagini.


    În caz de orice problemă, va exista o copie de rezervă disponibilă.

    Intervenim cât de repede posibil în cazul apariției oricărei erori.

    Adăugarea sau dezvoltarea de noi funcționalități.


    Îți trimitem rapoarte și sugestii cu privire la performanța website-ului tău .

    Optimizăm SEO conținutul noilor pagini și ne asigurăm că website-ul respectă noile standarde SEO.



    Număr de produse adăugate / actualizate în fiecare lună

    Trebuie să selectezi o opțiune pentru a continua.

    COST TOTAL

    Costul final estimat este :

    Prețurile sunt estimative și pot să difere în funcție de cantitate și complexitate.

    Dacă se comandă mai multe servicii precum Web Design și Dezvoltare Web sau Mentenanță Web și Marketing Online, îți oferim o reducere la costul total. 


    Rezumatul Comenzii

    Descriere Informații Cantitate Preț
    Discount :
    Total :

    Utilizăm datele tale cu caracter personal, colectate prin formulare de contact și cookie-uri în următoarele scopuri:

    • Utilizăm datele de contact precum Numele, PrenumeleNumărul de telefon și adresa de Email pentru a ține legătura cu tine și pentru a comunica oferte și mesaje informative.
    • Utilizăm datele de contact pentru a-ți răspunde la mesaje și întrebări.
    • Pentru a te factura pentru utilizarea serviciilor noastre.
    • Pentru a te contacta în cazul în care datele de facturare pe care ni le-ai furnizat sunt pe cale să expire sau nu putem încasa plata.
    STUDIU DE CAZ

    CUM ARE LOC
    CREAREA UNUI MAGAZIN ONLINE

    Am pregătit un scurt studiu de caz despre ce trebuie să ținem cont în procesul de creare al unui magazin online. Acest fragment este extras din cartea Web Design de Succes de Victor Marcoianu. Dacă vrei să aprofundezi subiectul, și să citești întreg materialul netriat, te invit să răsfoiești cartea (200 de pagini de conținut) și să afli tot ce ai nevoie să știi atunci când creezi un magazin online.

    Cum alegem arhitectura în crearea unui magazin online

    Fiecare website are o arhitectură de conținut ce trebuie planificată înaintea de dezvoltarea acestuia. Conținutul este un factor de decizie în procesul de comandă. Este și un factor de diferențiere în piață după cum am exemplificat în capitolul dedicat Personalității prin Conținut din carte.

    Atunci când ai un design excepțional, trafic foarte bun dar comenzi foarte puține, problema se află la nivel de conținut. Nu este logic structurat, nu este atractiv sau este insuficient.

    Să presupunem că ai creat un magazin online și comercializezi frigidere. Un client intră pe website și găsește un model ce se încadrează în bugetul stabilit. Nu înțelege ce caracteristici are modelul, așa că se mută pe website-ul concurenței. Ar fi vrut să vadă specificațiile tehnice, avantajele, poze din interior, compartimentarea, consumul, dimensiunile și recenzii. Cazul este cât se poate de real.

    Atunci când redactezi și structurezi conținutul trebuie să ai în vedere o serie de criterii ajutătoare:

    • Oferă cât mai multe informații despre produs. Gestionarea unui număr foarte mare de produse nu este o scuză validă, doar o afundare într-o mediocritate deficitară succesului tău.
    • Folosește descrieri cât mai calde și cât mai atractive. Adaugă figuri de stil și transmite emoție în acestea.
    • Oferă mai multe imagini pentru produs. 
    • Analizează concurența pentru a vedea ce poți adăuga în plus, nu ce poți copia.
    • Gândește-te la ce și-ar dorii un cumpărător să vadă. Imaginează-ți segmentul demografic căruia te adresei. Trebuie să satisfaci atât persoanele inițiate cât și neinițiate în domeniul tău.

    Alegerea structurii în procesul de creare magazin online

    Când vine vorba despre creare magazin online, accentul cade pe viteza cu care un client poate plasa o comandă. Sunt importante detaliile despre produs dar nu trebuie să fie o lectură obligatorie.

    Header

    În header plasezi meniul, logo-ul, coșul de cumpărături și butonul de cont. Adițional adaugi datele de contact, adresa magazinului (dacă este cazul), programul de lucru și link-uri către rețelele sociale.

    Paginile necesare în meniu: Acasă, Produse (categoriile sunt afișate în format de meniu derulant), Despre și Contact.

    Pagini opționale: Produse Noi, Blog, Promoții, Resigilate.

    Footer

    Conține toate informațiile ajutătoare pentru plasarea unei comenzi alături de politicile magazinului și datele de contact rapid.

    Paginile necesare sunt: Cum comand, Livrare, Retur, Termeni și condiții, Politica de confidențialitate, Contact, ANPC.

    Pagini opționale: Ghid de mărimi, Garanții și Service, Cos cumpărături, Cont.

    Prima pagină a unui magazin online

    Prima pagină este hub-ul central al website-ului tău și trebuie să o tratezi ca atare în procesul de creare magazin online. De aici clientul se contactează cu toată oferta ta.

    Primul lucru afișat sunt promoțiile, ofertele, gama de sezon sau produsele pe care le dorești evidențiate. Plasează-le într-un slider animat și colorat. Sub acesta poți include o căsuță de căutare pentru utilizatorii care vin după un produs specific.

    Afișează o listă cu cele mai noi produse. Fie într-un carusel cu mai multe coloane, o listă derulantă sau orice altă metodă. Noua ta ofertă va fi mereu evidențiată iar clienții existenți vor avea produse noi de vizualizat.

    La final enumeră toate categoriile de produse pentru ca utilizatorul să poată începe navigarea selectă.

    Mai există elemente ce le poți adăuga după caz: ultimele articole din blog, înscriere la newsletter, istoricul de navigare, ce se comandă acum, etc.

    Oricât de mare ar fi tentația, crearea unui magazin online nu înseamnă umplerea paginii de bannere. Foarte multe website-uri au 2-3 rânduri de anunțuri precum Livrare Gratuită, Suport 24/7, Livrare Internațională, etc. Această informație trebuie inclusă subtil și plăcut. Distribuie-le uniform în pagină. Altfel riști să pierzi impactul vizual.

    Pagina Despre și pagina de Categorie

    În procesul de creare magazin online, pagina despre trebuie să spună povestea ta într-un mod cât mai atractiv și încurajator. Clientul trebuie să aibă siguranța că dacă cumpără de la tine, va primi produsul. Sau îl va putea returna în cazul manifestării unor defecte.

    Pune cât mai mult accent pe vechime sau pe faptul că plănuiești să rămâi în piață pe termen foarte lung. Expune-ți planurile de viitor, principiile și valorile.

    Afișează poze cu echipa fără să folosești poze stoc!

    Când creăm un magazin online, ce punem în pagina de categorie se aplică și paginii magazin sau catalog sau oricum dorești să o numești. Este vorba de paginile care liste de afișează produse.

    Fiecare categorie trebuie să aibă descrierea sa. „Vizualizează cele mai frumoase dresuri din colecția noastră. Pentru că feminitatea ta contează”. Nu trebuie să fie foarte lungi pentru a livra mesajul. Dar trebuie să aibă minim 300 de cuvinte ca să aibă un impact în motoarele de căutare.

    În laterală, plasează un meniu contextual cu filtre, sortări, o căsuță de căutare, lista de categorii sau subcategorii după caz și posibilitatea de a seta prețul minim și maxim.

     

    Creare magazin online - pagini de produse și contact

    Un produs trebuie să aibă în primul rând un nume, o imagine (poză a produsului), o descriere scurtă și un preț. Acestea reprezintă minimul necesar pentru a avea vânzări.

    Prețul trebuie să fie vizibil și să includă toate taxele posibile. Cifra din pagina de produs să fie aceiași cu cea de pe factură. Este extrem de frustrant pentru un client să fie nevoie să își facă singur calculele sau să fie indus în eroare de un preț mai mic.

    În plus, adaugă o listă de specificații și atributele sale (mărime, culoare, producător, etc). Creează o secțiune pentru descrierea lungă pe care o vei folosii în scopuri SEO. Adaugă mai multe poze cu produsul într-un sistem de galerie.

    În crearea unui magazin online, trebuie să ții cont că recenziile vând! Permite utilizatorilor să lase recenzii produselor tale. 89% (conform. Trustpilot, 2020) din utilizatori consultă recenziile înainte de a plasa o comandă. Implicit șansele de a cumpăra scad semnificativ dacă nu există recenzii.

    La final, afișează o listă de produse similare sau accesorii compatibile.

     

    Pagina de Contact

    Aici se află datele de contact, programul de lucru, adresa și harta sediului sau a magazinelor alături de un formular foarte simplu de contact.

    Serviciul de Creare Magazin Online îți stă la dispoziție

    Am enumerat câteva din aspectele foarte importante de care trebuie să ții cont atunci când realizezi un magazin online. Trebuie creat cu grijă și migală pentru ca rezultatul să fie pe măsura așteptărilor.

    În crearea unui magazin online, website-ul trebuie să conțină îndemnuri, să plimbe utilizatorul și să îi stârnească curiozitatea. Fiecare subiect merită o pagină separată. Acestea pot fi servicii, activități, produse, evenimente, oferte, noutăți, discount-uri, amintiri, reușite, concursuri, etc. Izolând fiecare entitate relevantă publicului, îi poți acorda suficientă atenție concentrându-te mai mult pe aceasta. Este mai costisitor și durează mai mult, dar te va ajuta în eforturile de marketing și în optimizarea SEO.

    Conținutul are rol în impactul psihologic pe care website-ul îl are asupra clientului. Nu doar prin impact vizual, personalitate și formulări, ci și prin existență și amplasament. Nu suprasimplifica  website-ul. Este foarte tentant să mergi pe conceptul de website simplu mai ales atunci când nu ai inspirație. Îngrămădești totul într-o singură pagină (one-page website) pentru că nu trebuie să compui text și să găsești imagini. Un website simplu nu vinde la randamentul maxim.

    Internetul se bazează pe informație. Procesul de creare magazin online trebuie împachetat cu atenție și migală. Website-ul tău vorbește pentru tine. O pagină mută, robotică sau seacă îți afectează imaginea ta drept companie sau persoană publică.

    Îți punem la dispoziție serviciul de Creare Magazin Online, special pentru nevoile tale. Nu ezita să ne contactezi pentru a stabili detaliile.

    MAI MULTE DETALII DEPSRE CREARE MAGAZIN ONLINE ÎN

    WEB DESIGN DE SUCCES

    Acest studiu de caz este o porțiune extrasă din cartea Web Design de Succes. Mai există multe elemente de care trebuie să ții cont, precum Impactul Vizual, Optimizarea SEO, Optimizarea pentru Mobile și Personalitatea Website-ului. Dacă vrei să afli mai multe despre subiectul "creare magazin online", te invit să răsfoiești cartea unde vei afla mult mai multe detalii. Vei găsi materialul complet, netriat și nesegmentat, alături de imagini și exemple ajutătoare. Succes!