SERVICII DE
OPTIMIZARE SEO
BUCUREȘTI
Firma noastră oferă servicii de optimizare SEO în București. Suntem o agenție creativă ce își propune să optimizeze website-ul tău pentru a se afișa în paginile superioare ale Google. Dar mai întâi să vedem ce este SEO?
Este procesul prin care website-ul tău ajunge în prima pagină a motoarelor de căutare. Rezultatele sunt organice. Adică, spre deosebire de campaniile de reclame, nu depinzi de un buget per click pentru a-ți păstra poziția.
Este un fapt cunoscut în lumea internetului că poziția website-ului tăi în Google îi dictează succesul. Cu cât ești mai sus, cu atât ai mai mult trafic și automat mai multe comenzi. Din această cauză, optimizarea SEO are un rol foarte important și este o unealtă esențială de promovare online. Este o metodă foarte eficientă și mult mai economică de a-ți crea o prezentă digitală pe termen lung.
Optimizarea SEO poate genera vizitatori din căutări diferite, incluzând căutările de imagini, căutările locale, căutările video, academice sau chiar știri și industrie (motoare de căutare specifice).
CE FACEM CA ȘI AGENȚIE DE
OPTIMIZARE SEO
Înaintea începerii proiectului de Optimizare SEO, este important să înțelegi în ce constă procesul pentru o campanie de succes. În primul rând, analizăm natura afacerii tale, cuvintele cheie și concurența. În funcție de bugetul tău, punem la punct un plan de texte și legături prin care să ajungi pe prima pagină.
În pasul doi, ne asigurăm că website-ul este în cea mai bună formă a sa. Optimizăm viteza și afișarea pe mobil. Apoi, începem publicarea textelor și articolelor externe. Optimizăm conținutul existent și îl îmbogățim cu conținut nou.
La final, analizăm rezultatele și adaptăm strategia de optimizare SEO în funcție de felul în care Google și restul motoarelor de căutare au indexat paginile și poziția acestora.
CERCETAREA CUVINTELOR CHEIE
Stabilim care sunt cuvintele cheie relevante pentru afacerea ta și cum trebuie ele integrate în website.
Optimizarea SEO în Pagină
Optimizăm viteza de încărcare a paginii și construim conținutul incluzând cuvintele cheie.
Construirea Legăturilor
Construim legăturile interne și externe pentru ca website-ul tău să fie complet indexabil iar randamentul SEO cât mai înalt.
Analiza și Raportare
Analizăm performanțele website-ului și sursele de trafic. În funcție de rezultat, efectuăm îmbunătățirile necesare și reluăm procesul de optimizare.
CE ÎȚI
OFERIM
Îți oferim servicii complete de Optimizare SEO. Îți punem la dispoziție experiența nostră în domeniul optimizării pentru motoarele de căutare și a industriei marketing-ului. Optimizăm textul existent pe website și adăugăm text nou. Putem lucra cu materialul clientului sau putem furniza chiar noi articolele pentru website. Adăugăm metadate, titluri, etichete alt, imagini și legături interne.
Analizăm cu atenție întreg website-ul pentru a ne asigura că legăturile interne există și sunt folosite corespunzător. Este foarte important ca acestea să aibă o structură care să permită optimizarea SEO, fără ca textul din pagini să se canibalizeze. Adică, să nu fie optimizat sau interpretat drept optimizat pentru aceleași cuvinte cheie pe două pagini simultan.
Un criteriu important de optimizare, este ca website-ul să fie complet vizibil pe mobile și să se încarce cât mai repede. Fiind două mari criterii SEO. Astfel, folosind unelte specializate, căutăm să rezolvăm orice eroare și să optimizăm cât mai mult încărcarea.
Legăturile externe joacă un rol tot mai important. Avem acces la rețele de backlink-uri pe care le folosim în mărirea index-ului de optimizare SEO.
Analizăm lunar rapoartele Google și criteriile de optimizare, alături de poziționarea reală în paginile de rezultat, pentru a adapta și perfecționa strategia. Lunar, primești rapoarte de performanță pentru a vedea cum evoluează website-ul tău.
Optimizarea SEO este un proces continuu! Îți oferim serviciile noastre sub formă de abonament lunar, pentru ca randamentul website-ului tău să fie în continuă creștere. Garantăm mărirea traficului organic și performanța indexării website-ului tău.
CARE SUNT
SERVICIILE DE OPTIMIZARE SEO
Optimizarea Cuvintelor Cheie
Analiza Completă a Website-ului
Optimizarea Vitezei
Optimizare Titluri și Descriere
Creare Robots.txt și Sitemap.xml
Optimizarea Legăturilor Interne
Optimizarea Conținutului
Integrare Google Analytics
Optimizare Etichete Alt
Strategie Social Media
Consultanță Optimizare SEO
Strategie de Conținut
Furnizare de Backlink-uri
Scriere de Conținut
AVANTAJELE PROCESULUI DE
OPTIMIZARE SEO
EXEMPLU DE
OPTIMIZARE SEO
Atunci când interogăm internetul cu termeni (cuvinte cheie) precum “servicii SEO București”, “optimizare SEO București”, “firmă optimizare SEO” sau “agenție SEO București”, ne așteptam să primim cele mai relevante rezultate din partea motorului de căutare.
Aceasta este și ideea de funcționare publicitara a Google, să găsească răspunsurile cele mai relevante pentru dumneavoastră, adică, cu cât cauți mai precis, cu atât mai mulțumitor va fi rezultatul căutării.
Dacă vrei să soliciți serviciile de optimizare SEO ale unei firme din București spre exemplu și cauți “optimizare SEO București”, Google iți va afișa cele mai relevante rezultate în paginile sale. Ordinea ierarhică stabilită de el este dată de calitatea paginii. Aceasta afișează cele mai bune rezultate pentru utilizator.
Ce tip de optimizare SEO trebuie să avem
pentru a indexa “optimizare SEO București”!
Prin urmare, ca să se înțeleagă mai bine cum funcționează algoritmul Google și ce înseamnă SEO, vom lua exemplul de mai sus cu ”optimizare SEO București”. Atunci când realizam aceasta căutare “optimizare SEO București” Google ne va afișa 10 rezultate organice și, în funcție de câți utilizatori fac campanii de AdWords, afișează și rezultatele sponsorizate, plătite direct la Google.
Aici trebuie să facem o diferență și să înțelegem ce sunt rezultatele organice și ce sunt cele plătite (Google AdWords). Rezultatele organice sunt cele pentru care nu plătești direct la Google să faci campanii AdWords. Adică trebuie construit un website de calitate cu un conținut text, media și orice format care să aducă clientul pe website. Care să-l determine să facă acțiunea pe care tu o consideri ca fiind valoroasa pentru website-ul tău. Aceasta se numește conversie.
Conversie poate fi considerată completarea unui formular, apelarea numărului de telefon de pe website, cumpărarea produsului în cazul unui magazin online sau descărcarea unei aplicații.
Campaniile Google AdWords sunt cele care se fac prin intermediul instrumentului oferit de Google în acest sens. Adică iți faci un cont de Gmail și apoi intri în platforma pe care trebuie să înveți s-o folosești la întregul potențial. Dar, pentru a o folosi trebuie să plătești pentru licitarea fiecărui cuvânt cheie. Cuvintele cheie au costuri individuale și intri în concurență cu ceilalți competitori de pe piață. Deci, plătești ești pe prima pagină, nu mai plătești, nu mai ești nicăieri sau mult în afara primei pagini.
Scopul unei campanii SEO este de a face cuvântul “optimizare SEO București” cât mai relevant pentru Google!
Scopul unui website trebuie sa fie acesta, de a convinge utilizatorul să facă acțiunea pe care ți-o dorești iar campania de SEO neplătită trebuie să aducă trafic în acest sens. Oricât de bun ar fi website-ul din punct de vedere tehnic, el este ca o tarabă goală în piață, fără o campanie de optimizare SEO. Pentru că vei avea la vânzare un produs invizibil în mediul virtual. Este foarte simplu, nu intră nimeni pe website, nu ai vânzări.
Prin urmare, dacă tastăm în motorul de căutare Google “optimizare SEO București” sau “servicii SEO București”, “agenție SEO București” ori “firma de optimizare SEO” motorul de căutare va trebui să afișeze în paginile sale (și de preferință în prima pagina) anunțul tău publicitar pentru a atrage clienți.
Daca ai un website care nu este optimizat SEO, atât în paginile sale (on page) dar și prin recomandarea altor website-uri (off page), nu vei apărea în ierarhia Google ca fiind un website care oferă o experiență calitativă utilizatorului. În continuare, pentru a înțelege cum ajungem să optimizăm website-ul nostru cu termenul “optimizare SEO București”, va trebuii să înțelegem ce înseamnă optimizare SEO on page și optimizare SEO off page.
Cum optimizam SEO on page cuvantul “optimizare SEO Bucuresti”?
Optimizarea SEO on page se realizează in primul rand prin realizarea de conținut de calitate pentru experiența utilizatorului pe website. Pentru a avea un website optimizat SEO și a putea oferii servicii de optimizare SEO de calitate clienților ca și firmă de SEO din București, trebuie să ai conținut text și media (imagini si video-uri). La fel și în cazul unui alt business pentru care optimizarea SEO on page se face pentru alte cuvinte cheie.
În momentul când îți stabilești cuvântul cheie pe care vrei să-l optimizezi și să urci în căutările Google (în cazul nostru, optimizare SEO București) trebuie să te gândești ce dorește clientul de la tine prin prisma serviciilor tale de SEO din București. În cazul acesta, în care ești o firma de SEO trebuie să faci următoarele lucruri:
- Clientul trebuie să înțeleagă în primul rând ce înseamnă optimizare SEO. Tot mai mulți clienți încep să știe despre ce este vorba atunci când caută sau li se oferă servicii de optimizare SEO, însă totuși este un domeniu care încă nu a ajuns la un nivel de înțelegere prea mare. Prin urmare, clientul trebuie să știe ce înseamnă această optimizare SEO pe care o oferi. Trebuie, în primul rând, să înțeleagă ce înseamnă “cuvinte cheie” sau “indexare”. Lucruri pe care le vom explica mai jos în această pagină.
- Clientul trebuie să înțeleagă beneficiul pe care îl va avea datorita expunerii în motorul de căutare Google. Beneficiile sunt multiple și trebuie explicate etapizat.
- Trebuie explicat și în cât timp o campanie de SEO aduce rezultate și la ce rezultate trebuie să se aștepte în funcție de bugetul alocat. Optimizarea SEO nu este o construcție rapidă și ușoară, ea necesită timp și test pentru a aduce valoare și trafic. Este cea mai bună soluție pe termen mediu si lung.
Optimizarea SEO se bazează pe aceleași principii de marketing dar virtualizate
Faptul că explicăm aceste aspecte în propria pagină pe care am vizat-o cu un cuvânt cheie, în cazul nostru “optimizare SEO București” nu înseamnă că dacă ești o firmă de construcții, nu poți avea în vedere alți termeni cum ar fi “firmă de construcții București” și să poți accede în paginile superioare ale Google cu acest termen prin aceeași metodă care este prezentata aici.
Optimizarea SEO nu este o artă abstractă, ea se bazează tot pe principiile clasice de marketing dar cu niște cunoștințe tehnice care ușurează interacțiunea cu utilizatorul.
Spre exemplu, daca am avea un magazin cu vânzarea serviciilor de optimizare SEO la bulevard, la fel ca un magazine de haine, ar trebuie sa ne bazăm și pe principiile clasice ale pieței dar și pe cele virtuale adaptate.
Adică, daca ești o firmă de SEO din București nu înseamnă ca nu aplici aceleași tactici de vânzare la fel ca și în cazul unei firme de construcții. Principiile sunt la fel, însă modul de aplicare este adaptat la cerințele online-ului.
Serviciile de SEO în București pot fi oferite și pe taraba dar și pe internet, ambele având aceleași principii și obiective.
Principiile clasice și moderne ale unei firme ce oferă servicii de SEO
Atunci când deschidem un magazin pentru firma noastră de SEO din București la bulevard trebuie sa avem în vedere mai multe aspecte. Firma noastră trebuie să facă o cercetare și o analiză a pieței în care își desfășoară activitatea și să vadă ce număr de clienți ar putea să atragă (cam cați oameni trec prin fata magazinului în fiecare zi), ce tip de oameni ar fi interesați de serviciile de SEO din București și de ce produse ar fi interesați cel mai mult pentru a creste vânzările.
Exact la fel ca și un magazin de haine clasic care este deschis la stradă. Numai că acum internetul oferă instrumente care sa ne ușureze enorm munca. Spre exemplu:
- Dacă vrem sa ne dăm seama cați oameni trec prin fata magazinului, adaptând la online aceasta situație, nu trebuie decât să analizam traficul pe care ar putea sa-l facă website-ul prin intermediul unor instrumente, soft-uri special create pentru așa ceva.
- Dacă dorim sa aflam ce tip de oameni cauta produsele noastre, avem instrumentele necesare prin care putem descoperi cât mai multe amănunte despre utilizatorii interesați cum ar fi sexul, vârsta, profesia sau preferințe.
Optimizare SEO on page cât mai nișată
Dacă vorbim despre optimizare SEO cât mai nișată, și vrem să oferim servicii SEO de calitate, atunci trebuie să descoperim ce tipuri de produse și servicii caută utilizatorii pe internet care au legătură cu domeniul nostru.
Pentru acest lucru există instrumente specializate cum ar fi Ahrefs sau platforma Google AdWords care ne arată exact ce cuvinte cheie folosesc utilizatorii atunci când vor să achiziționeze produsele și serviciile noastre. În cazul de față utilizatorii care doresc servicii SEO vor căuta acești termeni corelativi cum ar fi: “optimizare SEO București”, “optimizare SEO București preț”, “servicii optimizare SEO București”, “firma optimizare SEO București” sau “agenție SEO București”.
Daca este un magazin care vinde haine vor căuta cuvinte generale sau exacte, spre exemplu: “haine de damă” sau “pantofi sport Adidas”. În acest punct trebuie sa ținem cont și de intenția de cumpărare pe care o conține cuvântul cheie. Spre exemplu: un utilizator care cauta “optimizare SEO” se poate interesa de ce înseamnă cuvântul, iar intenția lui de a cauta o firmă de SEO pentru serviciile ei este slabă. Dar dacă un utilizator căuta “optimizare SEO București” atunci intenția lui de achiziție a serviciului este mai mare pentru ca este interesat de orașul respectiv și de a găsi o firmă acolo. Iar dacă un utilizator caută “optimizare SEO București preț” atunci este clar că intenția sa de achiziție este pronunțata și o firmă de SEO din București își va dori sa apară pe prima pagina cu acest termen.
- Apoi, la fel ca în cazul marketingului clasic, trebuie să avem un magazin, sau un loc pe care îl numim website. Aici este găzduita și marketată afacerea noastră, de aici cumpără clientul și aici investim banii pentru a-l atrage. Arhitectura unui website este similară aceleia unui magazin la bulevard. În ambele cazuri noi trebuie să-l facem atractiv pentru client și cu capabilitate de vânzare mare, superioară celorlalți competitori din piața. Prin urmare, un website se construiește pe arhitectura cuvintelor cheie pe care le identificați ca fiind relevanta pentru business-ul dumneavoastră. Aceasta este fundația pe care trebuie construit website-ul și nu invers. Putem face un website să arate foarte bine și apoi să constatăm că nu ne sună nimeni sau nu primim niciun mesaj. Acest lucru se întâmplă din cauza lipsei conținutului optimizat SEO. Este o mică artă în a găsi îmbinarea perfectă între web design și adăugarea de conținut optimizat SEO. Adică să arate bine website-ul dar sa fie si optimizat cu mult conținut iar utilizatorul să fie mulțumit de experienta.
Optimizarea SEO on page conține toate aceste aspect enunțate mai sus alături de aspecte care țin de modalitățile tehnice de realizare a unui website despre care vom vorbi pe larg aici realizare site de prezentare. Acum, după ce am enunțat câteva principii generale cu privire la optimizarea SEO on page, trebuie sa adaugăm și câteva precizări cu privire la optimizarea SEO off page.
Ce înseamnă optimizare SEO off page și cum ne ajută să urcăm “optimizare SEO București” în paginile superioare ale Google
Partea de optimizare SEO on page este importantă pentru a creste cuvântul cheie “optimizare SEO București” sau alte cuvinte cum ar fi “agenție SEO București” ori “servicii SEO București” în paginile superioare ale Google. Însă acest lucru nu este de ajuns, trebuie ca cineva să ne și recomande pentru serviciile noastre de SEO pentru a arata motorului de căutare Google că suntem prezenți pe internet și că oamenii ne caută și sunt interesați de firma noastră de SEO.
Intrăm acum pe tărâmul optimizării SEO off page. Aici scopul este ca articolele pe care le scriem și le publicăm în diverse locuri pe Google sa ne menționeze paginile pe care noi le considerăm cele mai importante de pe website-ul nostru.
Ca și exemplificare, dacă avem un website de construcții trebuie sa stabilim ce buget de SEO putem să alocăm pentru promovarea website-ului prin intermediul unor publicații, blog-uri sau alte entități virtuale ce pot menționa firma noastră și trimite cu o ancora (link) către website-ul nostru.
Pare simplu la prima vedere dar nu este chiar așa. Dacă dorim sa optimizam off page website-ul de construcții sau website-ul nostru ce oferă servicii de optimizare SEO în București, trebuie să ținem cont de numeroși factori ce intră în ecuația complexă a optimizării SEO off page.
Factorii esențiali ai optimizării SEO off page în cazul oferirii de servicii SEO în București
Trebuie reținut faptul că optimizarea SEO pentru o firmă de SEO sau pentru o firmă din orice alt domeniu se face ca și tehnică de lucru la fel, deosebirile privesc doar specificațiile domeniului respectiv.
Prin urmare, factorii care contribuie decisiv în optimizarea SEO a paginii noastre cu termenul “optimizare SEO București” sunt:
- Calitatea website-ului care ne recomandă. Atunci când alegem sau publicam un articol pe un website exterior care să ne recomande, trebuie să-l analizăm bine înainte. Acesta este de preferat sa aibă un rank mare de domeniu și pagină și să fie curat, bine organizat. Rank-ul de pagina este un calificativ pe care numeroase instrumente SEO de pe piață îl oferă pentru a stabili ierarhia calității website-urilor. Cu cât este mai mare, cu atât mai bine. Publicațiile mari, au în general un rank mare al domeniului și al paginilor. Aici este însă o discuție aprinsă între cei care se ocupă de SEO cu privire la modalitatea de a obține date cu privire la cum și câtă calitate transmite un website.
- Domeniul website-ului care transmite recomandarea. Dacă suntem o agenție SEO din București și vrem sa creștem în paginile Google cu termenul “optimizare SEO București” sau “servicii SEO București” atunci vom căuta website-uri cât mai apropiate de domeniul nostru pentru a publica. La fel și în cazul oricărui domeniu. Dacă ai o firma de construcții atunci trebuie sa cauți publicații de profil sau care au măcar de-a face cu domeniul. Acest lucru este de dorit, însă nu definitoriu, te poate recomanda orice website cu orice profil, acest lucru va aduce beneficii website-ului tău.
- Foarte importantă este ancora care trimite către pagina ta. Simpla menționare gen “click aici” sau punerea adresei website-ului nu este tocmai benefică pentru optimizarea SEO off page. Ancora care trimite la pagina ta trebuie să descrie cumva subiectul. În general cea mai bună modalitate de a transmite putere SEO paginii tale este ca ancora sa fie cuvântul cheie sau o variantă apropiată a lui.
Sunt multi factori care influențează optimizarea SEO on page, însă aceștia sunt cei decisivi si trebuie sa ne ghideze alegerile atunci când suntem pregătiți să alocăm un buget pentru SEO.