SenDesign este o agenție online care pune accentul pe calitate, inovație și viteză. Utilizăm tehnologia pentru a obține cele mai bune rezultate.
Design-ul este o artă! Design-ul website-ului tău reprezintă perspectiva ta de afaceri. Prima impresie chiar contează!
Oferim servicii de dezvoltare atât în scopuri comerciale dar și în scopuri de uz intern. Dezvoltăm aplicații pentru toate platformele de care ai nevoie.
Este locul unde îți punem la dispoziție cele mai noi publicații SenDesign.
Ultima lansare: WordPress Design pentru Începători.
SenDesign este o agenție online care pune accentul pe calitate, inovație și viteză. Utilizăm tehnologia pentru a obține cele mai bune rezultate.
Design-ul este o artă! Design-ul website-ului tău reprezintă perspectiva ta de afaceri. Prima impresie chiar contează!
Oferim servicii de dezvoltare atât în scopuri comerciale dar și în scopuri de uz intern. Dezvoltăm aplicații pentru toate platformele de care ai nevoie.
Este locul unde îți punem la dispoziție cele mai noi publicații SenDesign.
Ultima lansare: WordPress Design pentru Începători.
Am vorbit foarte mult despre funcționalitatea și aspectul website-ului, despre felul în care trebuie să fie afișată și indexată informația dar niciodată despre structura website-ului. Așa că venit momentul să explicăm arhitectura conținutului și ce ar trebui să conțină orice website. Vom aborda 3 mari categorii de website-uri: Ofertant de produse, Ofertant de servicii și Website de Prezentare.
Categoriile sunt mult mai diverse în realitate. Contează ce fel de produse / servicii oferi sau ce imagine prezinți. Contează publicul țintă. Contează locația geografică. Sunt foarte mulți factori ce influențează structura website-ului pe care dacă i-am enumera doar, am putea crea un blog separat. Noi îți oferim esențialul pe care tu îl adaptezi în funcție de factorii de influență.
Website-urile de succes respectă foarte bine câteva reguli când construiesc structura website-ului. Website-urile excepționale, fac din conținut o artă. Conținutul website-ului este foarte important. Chiar dacă respecți toate regulile tehnice și îi oferi un design uimitor, trebuie să structurezi informația într-un format logic, intuitiv, accesibil și digerabil.
Poți să ai un trafic foarte bun pe website dar fără să mărești cantitatea produselor vândute sau a serviciilor comandate. Acest lucru se întâmplă când utilizatorul nu găsește sau nu este impresionat de informația dorită. Spre exemplu, o domnișoară caută o pereche de cizme. Intră pe website-ul tău, găsește o pereche interesantă ce are doar o poză, numele și prețul. În lipsa oricărui detaliu ajutător, renunță și se reorientează către un al website. Domnișoara ar fi dorit să vadă un ghid al mărimii, recenzii, o descriere fie ea și scurtă, materialul din care este făcut, poze din mai multe unghiuri, detalii despre livrare, etc. Este un caz cât se poate de real pentru mediul comercial online Românesc. Mediu în care structura website-ului este abordată sumar iar arhitectura conținutului este neglijată.
Când creezi conținutul, trebuie să ai în vedere următoarele aspecte esențiale:
Acum că am stabilit conceptele de bază, hai să studiem fiecare caz în parte.
Aici intră atât magazinele online cât și website-urile de prezentare a produselor.
Structura este similară cu cea de mai sus, dar apar adiții substanțiale. Filozofie este diferită pentru că există loc pentru detalii.
Aici arhitectura conținutului diferă destul de mult. Poate fi vorba de scriitori, artiști, personalități, grupuri, instituții sau fundații.
Arhitectura conținutului este foarte importantă. Poate face cu ușurință diferența între două website-uri de același calibru tehnic. Internetul se bazează pe informație. Atunci când oferi ceva, trebuie împachetat cu atenție și migală. Website-ul tău vorbește pentru tine. Un website mut, robotic sau sec îți afectează imaginea ta drept companie sau personalitate.
Păstrează structura website-ului cât mai simplă. Nu înghesui conținutul într-o singură pagină. Fiecare subiect merită o pagină separată. Acestea pot fi servicii, activități, produse, evenimente, oferte, noutăți, discount-uri, amintiri, etc. Izolând fiecare entitate relevantă publicului, îi poți acorda suficientă atenție concentrându-te mai mult pe aceasta.
Website-ul tău trebuie să fie o unealtă de explorare plăcută. Ideal ar fi să stârnească curiozitatea. Mulți din clienții noștri se blochează la nivelul conținutului. Astfel proiect este pus în așteptare chiar și un an. După care relevația imediată este cuvântul simplu. „Vreau un website simplu.”. Dar un website simplificat la absurd nu este o soluție pentru lipsa de inspirație. Nici extrema de a supraîncărca structura website-ului nu este o soluție. Trebuie stabilit un echilibru.
Este foarte ușor să alegi calea cea mai scurtă. Așa-zisul website simplu. Dar dacă website-ul nu spune nimic sau suficiente lucruri despre tine, de ce îl mai faci? Care este scopul lui de fapt? Simpla prezență digitală? Atunci când arhitectura conținutului este prea simplă și prea săracă, dăunează mai mult decât absența totală.
Dezvoltarea website-ului este un pas mare. Un pas pe care îl putem face împreună. Hai să vorbim!