SenDesign este o agenție online care pune accentul pe calitate, inovație și viteză. Utilizăm tehnologia pentru a obține cele mai bune rezultate.
Design-ul este o artă! Design-ul website-ului tău reprezintă perspectiva ta de afaceri. Prima impresie chiar contează!
Oferim servicii de dezvoltare atât în scopuri comerciale dar și în scopuri de uz intern. Dezvoltăm aplicații pentru toate platformele de care ai nevoie.
Este locul unde îți punem la dispoziție cele mai noi publicații SenDesign.
Ultima lansare: WordPress Design pentru Începători.
SenDesign este o agenție online care pune accentul pe calitate, inovație și viteză. Utilizăm tehnologia pentru a obține cele mai bune rezultate.
Design-ul este o artă! Design-ul website-ului tău reprezintă perspectiva ta de afaceri. Prima impresie chiar contează!
Oferim servicii de dezvoltare atât în scopuri comerciale dar și în scopuri de uz intern. Dezvoltăm aplicații pentru toate platformele de care ai nevoie.
Este locul unde îți punem la dispoziție cele mai noi publicații SenDesign.
Ultima lansare: WordPress Design pentru Începători.
Noțiunea de Marketing pe YouTube este înțeleasă de un număr restrâns de companii. Din principiul dacă nu poți băga bani în publicitate plătită (CPC), nu merită efortul. Dar scopul YouTube nu este să îți îndeși produsele și serviciile pe gâtul consumatorilor, întrerupându-le video-ul la care se uită. Nu, pentru că așa obții apatie, nu interes. Scopul este de a fi prezent pe un canal social și de a oferi acel plus valoare prin care potențialii clienți să relaționeze plăcut cu tine.
În primul rând, este o rețea socială. Adică poți relaționa cu o plajă demografică foarte largă. Atât cu clienții actuali cât și cu clienții potențiali. Lumea folosește YouTube-ul din plăcere și în scop recreațional. În acest caz nu îți poți propulsa produsele și serviciile în mod direct. Dar îți poți arăta brand-ul și poți începe o discuție cu acești oameni.
În funcție de domeniul de activitate, poți crea material foarte divers pe care să îl urci în YouTube. Dacă ești în domeniul amenajărilor interioare, poți crea video-uri cu idei de amplasamente sau un portofoliu cu casele amenajate. Dacă active în fashion, poți discuta noile trend-uri, și folosind produsele tale poți prezenta combinații de sezon. Bluza X cu pantalonii Y și pantofii Z pentru sezonul cald. Dacă lucrezi în IT poți face o groază de tutoriale și ghiduri.
Așadar, marketing pe YouTube înseamnă să oferi un altceva legat de afacerea ta, ce nu presupune promovarea directă a produselor sau serviciilor tale. Dar presupune relaționarea cu oamenii și răspândirea brand-ului tău prin oferirea de plus valoarea. Astfel vei fi căutat ca fiind o persoană de interes. Care cunoaște bine domeniul și de la care oamenii vor cumpăra mulțumită încrederii create prin relaționare.
Prin Marketing pe YouTube poți obține foarte multe avantaje pe termen lung:
Cel mai bine ar fi să te afișezi pe tine. Chipul care va fi atribuit afacerii tale să fie chiar chipul tău. În primul rând pentru că o poți face mult mai bine decât orice angajat. Iar în al doilea rând, pentru că este adevărat. Atunci când patronul se afișează clientelei, conexiunea clienților devine mult mai puternică decât în cazul unui angajat. Pentru că atunci pot empatiza și își pot compara valorile cu tine. Astfel, dacă găsesc numitor comun, se formează un fel de prietenie. Și unde te duci când ai nevoie de ceva, dacă nu la un prieten?
Brand-urile mari știu asta. De aceia pun foarte mult accent pe cultul personalității. Aduc o vedetă pe care lumea o îndrăgește și o prezintă ca imagine a brand-ului. Apare în toate reclamele și prezintă materialele lor destinate Marketing-ului pe YouTube. Chiar și CEO-ul companiei este propulsat în toate articolele și comunicatele de presă. Îi cunoști numele, îi știi chipul, chiar și o bună parte din istoria lui (atât cât servește marketing-ului). Apple încă este reprezentat de imaginea lui Steve Jobs chiar dacă acesta este mort. Pentru că el făcea prezentările personal, nu printr-un angajat.
Dar dacă pentru brand-urile mari, noțiunile de prieteniei și comunitate sunt iluzorii, pentru tine poate fi un adevăr palpabil. Chiar poți avea o relație foarte apropiată cu clienții tăi ceea ce va însemna cheia succesului tău. Prin marketing-ul prin plus valoarea incorporat în procesul de marketing pe YouTube.
Marketing-ul pe YouTube este foarte valoros din cauza naturii platformei. Lumea îl folosește pentru relaxare și chiar educare. Este o platformă atât de mare și utilizată, încât a devenit chiar și un concept de afacerii. Așa cum au scris și colegii noștri de la succesonline.ro în articolul 4 Idei de Afaceri Online cu Bani Puțini pentru Tineri.