SenDesign este o agenție online care pune accentul pe calitate, inovație și viteză. Utilizăm tehnologia pentru a obține cele mai bune rezultate.
Design-ul este o artă! Design-ul website-ului tău reprezintă perspectiva ta de afaceri. Prima impresie chiar contează!
Oferim servicii de dezvoltare atât în scopuri comerciale dar și în scopuri de uz intern. Dezvoltăm aplicații pentru toate platformele de care ai nevoie.
Este locul unde îți punem la dispoziție cele mai noi publicații SenDesign.
Ultima lansare: WordPress Design pentru Începători.
SenDesign este o agenție online care pune accentul pe calitate, inovație și viteză. Utilizăm tehnologia pentru a obține cele mai bune rezultate.
Design-ul este o artă! Design-ul website-ului tău reprezintă perspectiva ta de afaceri. Prima impresie chiar contează!
Oferim servicii de dezvoltare atât în scopuri comerciale dar și în scopuri de uz intern. Dezvoltăm aplicații pentru toate platformele de care ai nevoie.
Este locul unde îți punem la dispoziție cele mai noi publicații SenDesign.
Ultima lansare: WordPress Design pentru Începători.
Vânzare în Social Media este o abordare facilă a comerțului digital. În cadrul timpului pe care îl petrec pe rețele sociale, observ faptul că deși există o prezență în rețelele sociale, nu este organizată spre a vinde. Când spun a vinde, mă refer la afișarea ofertei într-un așa mod încât potențialul client să poată plasa și o comandă.
În primul rând, pentru vânzare în social media trebuie să ai pagina pusă la punct. Și când spun pagină, nu mă refer la profilul de persoană. Mă refer că trebuie să existe o pagină de tip Facebook page. Cele două se diferențiază prin destinație. Profilul este realizat încât să aibă prieteni și se adresează persoanelor. Paginile sunt făcute să aibă urmăritori și vânzări și sunt destinate afacerilor. Există numeroase funcții importante în pagini, ce nu există în profile.
Tu ca și magazin nu poți avea prieteni cărora să le dai like-uri la poze cu pisicuțe și nici să îți promovezi produsele partajând o amintire. Afacerea ta nu are sex, orientare politică, relație sau alte caracteristici ale profilului personal. Așadar, de acum voi face referire strict la pagini.
Acum că am stabilit că ai nevoie de o pagină pentru vânzare în Social Media, aceasta trebuie să aibă toate datele necesare comenzilor. Printre care se numără:
Aceste date te ajută să fii identificat ca și vânzător, să stimulezi coeficientul de încredere pe care îl are potențialul client.
Ca să vinzi un serviciu, Facebook îți pune la dispoziție secțiunea servicii. Aici îți poți adăuga toate serviciile tale. Fiecare serviciu trebuie să aibă un titlu, o poză și o descriere. Dacă nu cunoști prețul final pentru că depinde de anumite calcule, poți spune că variază. Cea mai bună cale ar fi să afișezi prețul minim: „pornind de la…”. Opțional poți adăuga și durata până la livrare, lucru util pentru unii clienți și poate servii ca punct decisiv. La fel ca și pentru cost, poți preciza durata minimă.
La fel ca și pentru servicii, produsele au o secțiune dedicată numită Catalog. Aici îți poți crea magazinul online complet. Dacă ai deja un website, pasul final (butonul de cumpărare) poate fi comanda de pe website, sau în absența acestuia, poate fi făcută plata direct prin Facebook. Un produs trebuie să aibă titlu, preț, descriere și o imagine reprezentativă a sa. Orice alt detaliu este bine venit, precum dimensiuni, greutate, specificații, etc. Poți crea colecții și variante. Întocmai ca în cazul unui website personalizat.
Aș dori să evidențiez și o sumă de obiceiuri ce rezultă într-o experiență neplăcută pentru potențialul cumpărător.
Chiar dacă Facebook și orice altă rețea de socializare îți oferă toate uneltele necesară ca să vinzi, toate acestea nu exclud website-ul. Doar te ajută să te adresezi unui alt segment de audiență și să facilitezi cumpărarea ușoară. Website-ul este cu totul altă situație și îți permite să accesezi o plajă mult mai largă de potențiali clienți. De asemenea, te ajută să îți validezi existența ca afacere. Fără un website, coeficientul de încredere al clientului în afacerea ta scade masiv.
Pentru mai despre social media, recomand articolul Cum să utilizezi social media pentru a-ți crește traficul pe website.