SenDesign este o agenție online care pune accentul pe calitate, inovație și viteză. Utilizăm tehnologia pentru a obține cele mai bune rezultate.
Design-ul este o artă! Design-ul website-ului tău reprezintă perspectiva ta de afaceri. Prima impresie chiar contează!
Oferim servicii de dezvoltare atât în scopuri comerciale dar și în scopuri de uz intern. Dezvoltăm aplicații pentru toate platformele de care ai nevoie.
Este locul unde îți punem la dispoziție cele mai noi publicații SenDesign.
Ultima lansare: WordPress Design pentru Începători.
SenDesign este o agenție online care pune accentul pe calitate, inovație și viteză. Utilizăm tehnologia pentru a obține cele mai bune rezultate.
Design-ul este o artă! Design-ul website-ului tău reprezintă perspectiva ta de afaceri. Prima impresie chiar contează!
Oferim servicii de dezvoltare atât în scopuri comerciale dar și în scopuri de uz intern. Dezvoltăm aplicații pentru toate platformele de care ai nevoie.
Este locul unde îți punem la dispoziție cele mai noi publicații SenDesign.
Ultima lansare: WordPress Design pentru Începători.
O aplicație mobilă este următorul nivel la care îți poți duce afacerea. Numărul de utilizatori care folosesc dispozitivele mobile inteligente, în detrimentul clasicului desktop, fiind tot mai mare.
Dezvoltarea unei aplicații mobile devine o necesitate pentru orice afacere competitivă ce dorește să se extindă. Pe măsură ce utilizatorii de telefoane mobile sunt mai mulți, eficiența și eventualul succes al unei aplicații mobile depășește potențialul unui simplu website. Marketing-ul online este considerat una dintre cele mai populare metode de publicitate, de aceea marketing-ul prin aplicații native pentru mobil devine o extindere evidentă.
După cum am mai spus și în alte ocazii, în 2019, conform statisticilor publice, mai bine de 62% din traficul din internet provine de pe dispozitivele mobile. O statistică în continuă creștere. Trendul aplicațiilor pentru dispozitivele inteligente este abia la început, nu e târziu să intri în joc. În lumea întreagă diferite instituții și-au marcat prezența pe mobile, precum muzee sau universități. Cu toate astea, industria care poate beneficia cel mai mult de extinderea cu o aplicație mobilă este comerțul electronic.
Mentalitatea utilizatorului funcționează astfel:
Aplicațiile pe mobil oferă o navigare personalizată și întrunește, dacă nu toate, cât mai multe din dorințele publicului țintă. O aplicație mobilă construită corect îți va mării garantat numărul comenzilor indiferent de ceea ce vinzi sau cui te adresezi.
Oricât de bine ai optimiza un website, nu se va putea compara niciodată cu o aplicație nativă. Aceasta este instalată în telefon și pornește instant. Într-un website, trebuie să aștepți descărcarea fiecărei pagini. Într-o aplicație nativă, sunt deja instalate, descărcându-se o singură dată, lista de produse sau servicii.
Aspectul este mult mai bun și mult mai ușor de controlat. Nu mai este nevoie să optimizezi pentru ecrane de laptop, desktop, tablete și telefoane. Te concentrezi pe un singur tip de dispozitive. În funcție de dimensiunea ecranului, poți servii aspecte și amplasamente complet diferite, pentru a beneficia la maxim de spațiul disponibil.
Produsele tale se afla direct într-o aplicație mobilă pe dispozitivul clienților tăi. Printr-o singură apăsare îți pot vizualiza oferta completă. Spre deosebire de un website unde mai întâi trebuie să deschidă un browser, apoi să introducă adresa, să caute pe Google sau în lista de semne de carte. Această disponibilitate este foarte importantă. De ce să apeleze la concurență, când au o aplicație deja instalată? Firma ta va fi primul ofertant. Primul brand la care apelează când caută ceva ce tu poți să oferi.
Fidelizarea și notificarea clientelei este mult mai ușoară. Fiind instalate nativ pe telefon, poți trimite notificări, poți afișa widget-uri și îți poți antrena audiența în tot felul de activități și joculețe. Toate acestea joacă un rol extrem de important în fidelizarea clienților existenți și chiar o foarte bună momeală pentru un clienții noi.
Aplicațiile mobile au avantajul de a oferi contactul rapid cu brand-ul tău. Astfel, toate tehnicile de marketing au rezultate cel puțin duble. O procedură optimă pentru o aplicație mobilă sună așa:
În încheiere, îți enumerăm câteva idei pe care să le utilizezi în aplicația mobilă a brand-ului tău. Cu aceste idei, vei atrage mai mulți clienți, îți vei dubla volumul comenzilor și îți vei face prezența remarcată în piață. Am ales mai multe domenii de activitate ce pot beneficia la maxim de o extindere mobilă.
Un domeniu în care imaginația nu are limite. Aici poți oferi opțiunea de a-și construi garderobe virtuale. Le poți oferi sfaturi sau colecții în funcție de sezon. Le poți da opțiunea să combine mai multe elemente vestimentare pe un manechin pentru a vedea dacă se potrivesc. În funcție de buget, le poți trimite oferte personalizate dacă comandă anumite combinații vestimentare. Chiar poți construi o comunitate virtuală de sfaturi vestimentare în funcție de eveniment: nuntă, botez, înmormântare, casual, business, călătorie, etc.
Un domeniu pe care nu are sens să îl descriem prea detaliat. Succesul aplicațiilor de turism fiind universal recunoscut. Începând de la exploatarea destinațiilor și a atracțiilor oferite până la rezervarea camerei de hotel, o aplicație mobilă este la ea acasă.
Când construiești o clădire și dorești să vinzi sau să închiriezi apartamente o idee bună este să oferi un tur virtual. O idee și mai bună este să creezi o comunitate a locatarilor. Îi motivezi prin a publica noutăți, taxele de întreținere, anunțuri și să le permiți să interacționeze cu administratorul.
Aici depinde tipul de electronice. Poți crea chestionare pentru a decide telefonul ideal sau să le oferi opțiunea de a-și asambla PC-ul așa cum doresc. Poți organiza concursuri cu caracter tehnic cu premiul în voucher-e sau discount-uri. Poți crea o comunitate de unboxing și recenzii cu cele mai bune produse tech din diverse categorii.
O aplicație mobilă pentru vânzări mobilier poate afișa o randare 3D a mobilei sau să îți ofere posibilitatea de a-ți asambla camera. Îți setezi dimensiunile și îți plasezi mobilierul așa cum îl dorești. Cu opțiunea de a comanda rapid piesele utilizare sau de a adresa întrebări și cere păreri. Ție sau unei eventuale comunități active.
Fie că vorbim de curierat sau de transport persoane, posibilitățile sunt aproape infinite. Aplicații precum Uber ne arată cât de facil este să îți comanzi un șofer printr-o singură apăsare. Sau să afișezi programul transportului public. În cazul unei firme de curierat, destinatarul să își poată urmării coletul.
Cum ar fi ca clienții tăi să primească pozele instant sau inovativ. Le oferi opțiunea să le vizualizeze direct pe telefon imediat ce sunt gata.
Clienții își pot asambla singuri buchetele sau să ceară păreri în funcție de ocazie: aniversări, nunți, zile de naștere, etc. La final, să le comande și să primească o notificare silențioasă (pentru a nu strica surpriza) când e curierul aproape. Oferă-le opțiunea de a-și programa o comandă surpriză pentru o persoană dragă într-o zi specială.
În funcție de afacerea ta, opțiunile se multiplică exponențial. Analizează-ți publicul și concurența pentru a aduce cele mai inovative idei ce pot funcționa pe o aplicație mobilă. Tehnologia nu are limite, nici afacerea ta nu trebuie să se lovească de bariere.