Newsletter – Cum să utilizezi campanile de marketing pe email
21/03/2020Aplicațiile pentru Mobile: Cât costă să dezvolți o aplicație?
06/05/2020Newsletter – Cum să utilizezi campanile de marketing pe email
21/03/2020Aplicațiile pentru Mobile: Cât costă să dezvolți o aplicație?
06/05/2020Aplicație Mobilă: De ce ai nevoie să te extinzi pe mobile
O aplicație mobilă este următorul nivel la care îți poți duce afacerea. Numărul de utilizatori care folosesc dispozitivele mobile inteligente, în detrimentul clasicului desktop, fiind tot mai mare.
Dezvoltarea unei aplicații mobile devine o necesitate pentru orice afacere competitivă ce dorește să se extindă. Pe măsură ce utilizatorii de telefoane mobile sunt mai mulți, eficiența și eventualul succes al unei aplicații mobile depășește potențialul unui simplu website. Marketing-ul online este considerat una dintre cele mai populare metode de publicitate, de aceea marketing-ul prin aplicații native pentru mobil devine o extindere evidentă.
Ce îți aduce o aplicație mobilă
După cum am mai spus și în alte ocazii, în 2019, conform statisticilor publice, mai bine de 62% din traficul din internet provine de pe dispozitivele mobile. O statistică în continuă creștere. Trendul aplicațiilor pentru dispozitivele inteligente este abia la început, nu e târziu să intri în joc. În lumea întreagă diferite instituții și-au marcat prezența pe mobile, precum muzee sau universități. Cu toate astea, industria care poate beneficia cel mai mult de extinderea cu o aplicație mobilă este comerțul electronic.
Mentalitatea utilizatorului funcționează astfel:
- Vreau să găsesc informația rapid.
- Vreau să navighez facil.
- Vreau să arate bine pe dispozitivul meu.
- Vreau să găsesc sursa cu ușurință.
- Vreau să fiu la curent cu ce mă interesează.
- Vreau să îmi personalizez experiența.
- Vreau să am un motiv să fiu fidel(ă) unui brand.
Aplicațiile pe mobil oferă o navigare personalizată și întrunește, dacă nu toate, cât mai multe din dorințele publicului țintă. O aplicație mobilă construită corect îți va mării garantat numărul comenzilor indiferent de ceea ce vinzi sau cui te adresezi.
Aplicație mobilă vs website optimizat
Oricât de bine ai optimiza un website, nu se va putea compara niciodată cu o aplicație nativă. Aceasta este instalată în telefon și pornește instant. Într-un website, trebuie să aștepți descărcarea fiecărei pagini. Într-o aplicație nativă, sunt deja instalate, descărcându-se o singură dată, lista de produse sau servicii.
Aspectul este mult mai bun și mult mai ușor de controlat. Nu mai este nevoie să optimizezi pentru ecrane de laptop, desktop, tablete și telefoane. Te concentrezi pe un singur tip de dispozitive. În funcție de dimensiunea ecranului, poți servii aspecte și amplasamente complet diferite, pentru a beneficia la maxim de spațiul disponibil.
Produsele tale se afla direct într-o aplicație mobilă pe dispozitivul clienților tăi. Printr-o singură apăsare îți pot vizualiza oferta completă. Spre deosebire de un website unde mai întâi trebuie să deschidă un browser, apoi să introducă adresa, să caute pe Google sau în lista de semne de carte. Această disponibilitate este foarte importantă. De ce să apeleze la concurență, când au o aplicație deja instalată? Firma ta va fi primul ofertant. Primul brand la care apelează când caută ceva ce tu poți să oferi.
Fidelizarea și notificarea clientelei este mult mai ușoară. Fiind instalate nativ pe telefon, poți trimite notificări, poți afișa widget-uri și îți poți antrena audiența în tot felul de activități și joculețe. Toate acestea joacă un rol extrem de important în fidelizarea clienților existenți și chiar o foarte bună momeală pentru un clienții noi.
Marketing mobil de succes
Aplicațiile mobile au avantajul de a oferi contactul rapid cu brand-ul tău. Astfel, toate tehnicile de marketing au rezultate cel puțin duble. O procedură optimă pentru o aplicație mobilă sună așa:
- Momirea utilizatorilor pe aplicație. Primul pas este să îți faci aplicația cunoscută. Lansează cu mult fast și anunț-o pe website, pe social media, în newsletter-uri și chiar prin viu grai. Explică-le utilizatorilor cât de ușor de la fi de acum și ce eficient și plăcut, chiar oferă-le o gratuitate sau reducere la prima comandă din aplicație. Afișează un popup pe website utilizatorilor de pe mobile prin care să le prezinți aplicația și avantajele. Optimizează SEO paginile de Google Play și App Store și pune poze interesante.
- Oferă-le ceva total diferit. Indiferent de cât de bine este optimizat website-ul, aplicația trebuie să arate și să se comporte mult mai bine. Oferă-le motive să o folosească în continuare. Oferă-le exclusivități și multe, multe opțiuni de personalizare. Lasă-i pe ei să își ordoneze aplicația mobilă așa cum doresc. Să îți transforme magazinul digital într-un loc al lor.
- Personalizează-le experiența. Chiar și după ce și-au aranjat aplicația așa cum doresc prin intermediul setărilor și opțiunilor oferite, mai fă un pas în această direcție. Ține cont de istoricul comenzilor și istoricul de navigare. Afișează-le în special produse și categorii de produse de interes.
- Oferă-le ceva interesant și interactiv. Interactivitatea este foarte importantă în ceea ce privește fidelizarea audienței. Fie construiești un joculeț în care își asamblează garderoba în funcție de oferta ta, fie își amplasează mobilă într-o cameră sau pur și simplu participă la chestionare ce vor influența noua serie de discount-uri și oferte.
- Fidelizare. Fiind o aplicație mobilă instalată local, ai marele avantaj al notificărilor și widget-urilor. Trimite-le o notificare cu un nou newsletter, sau o oferă la un produs din coș sau din lista de dorințe. Dacă au produse în coș încă necomandate, convinge-i cu un mic discount sau transport gratuit dacă comandă în 48 de ore. Poate chiar un cadou simbolic. Prin widget-uri poți afișa liste interactive de oferte sau să le permiți clienților să aleagă ce să fie afișat.
Idei deștepte pentru aplicația ta
În încheiere, îți enumerăm câteva idei pe care să le utilizezi în aplicația mobilă a brand-ului tău. Cu aceste idei, vei atrage mai mulți clienți, îți vei dubla volumul comenzilor și îți vei face prezența remarcată în piață. Am ales mai multe domenii de activitate ce pot beneficia la maxim de o extindere mobilă.
Fashion
Un domeniu în care imaginația nu are limite. Aici poți oferi opțiunea de a-și construi garderobe virtuale. Le poți oferi sfaturi sau colecții în funcție de sezon. Le poți da opțiunea să combine mai multe elemente vestimentare pe un manechin pentru a vedea dacă se potrivesc. În funcție de buget, le poți trimite oferte personalizate dacă comandă anumite combinații vestimentare. Chiar poți construi o comunitate virtuală de sfaturi vestimentare în funcție de eveniment: nuntă, botez, înmormântare, casual, business, călătorie, etc.
Turism
Un domeniu pe care nu are sens să îl descriem prea detaliat. Succesul aplicațiilor de turism fiind universal recunoscut. Începând de la exploatarea destinațiilor și a atracțiilor oferite până la rezervarea camerei de hotel, o aplicație mobilă este la ea acasă.
Imobiliare
Când construiești o clădire și dorești să vinzi sau să închiriezi apartamente o idee bună este să oferi un tur virtual. O idee și mai bună este să creezi o comunitate a locatarilor. Îi motivezi prin a publica noutăți, taxele de întreținere, anunțuri și să le permiți să interacționeze cu administratorul.
Electronice
Aici depinde tipul de electronice. Poți crea chestionare pentru a decide telefonul ideal sau să le oferi opțiunea de a-și asambla PC-ul așa cum doresc. Poți organiza concursuri cu caracter tehnic cu premiul în voucher-e sau discount-uri. Poți crea o comunitate de unboxing și recenzii cu cele mai bune produse tech din diverse categorii.
Vânzări Mobilier
O aplicație mobilă pentru vânzări mobilier poate afișa o randare 3D a mobilei sau să îți ofere posibilitatea de a-ți asambla camera. Îți setezi dimensiunile și îți plasezi mobilierul așa cum îl dorești. Cu opțiunea de a comanda rapid piesele utilizare sau de a adresa întrebări și cere păreri. Ție sau unei eventuale comunități active.
Transport
Fie că vorbim de curierat sau de transport persoane, posibilitățile sunt aproape infinite. Aplicații precum Uber ne arată cât de facil este să îți comanzi un șofer printr-o singură apăsare. Sau să afișezi programul transportului public. În cazul unei firme de curierat, destinatarul să își poată urmării coletul.
Fotografie
Cum ar fi ca clienții tăi să primească pozele instant sau inovativ. Le oferi opțiunea să le vizualizeze direct pe telefon imediat ce sunt gata.
Florărie
Clienții își pot asambla singuri buchetele sau să ceară păreri în funcție de ocazie: aniversări, nunți, zile de naștere, etc. La final, să le comande și să primească o notificare silențioasă (pentru a nu strica surpriza) când e curierul aproape. Oferă-le opțiunea de a-și programa o comandă surpriză pentru o persoană dragă într-o zi specială.
Opțiuni nelimitate
În funcție de afacerea ta, opțiunile se multiplică exponențial. Analizează-ți publicul și concurența pentru a aduce cele mai inovative idei ce pot funcționa pe o aplicație mobilă. Tehnologia nu are limite, nici afacerea ta nu trebuie să se lovească de bariere.
Pentru a afla cum sa-ti optimizezi site-ul click aici: servicii SEO Bucuresti.
Daca doresti sa realizezi un site de prezentare cick aici: realizare site de prezentare.