Elocinței 48, București, România.
Agenția creativă perfectă pentru afacerea ta!
  • ro
  • en

Cum să utilizezi social media pentru a-ți crește traficul pe website

Social media este unealta perfectă de promovare a unui brand sau a unei afaceri. Toată lumea are un cont pe rețelele de socializare, indiferent de domeniu de activitate. Astfel, utilizarea corectă și planificarea eficientă a postărilor îți pot mării exponențial traficul pe website și notorietatea brandului.

De ce Social Media?

social mediaDacă te întrebi de ce rețelele sociale sunt așa importante, răspunsul este cât se poate de simplu: sunt utilizate de un volum foarte mare de oameni din foarte multe domenii. Majoritatea clienților și potențialilor clienți ai afacerii tale utilizează rețele Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, etc. Aceast segment demografic petrece minim 2 ore pe zi parcurgând conținut distribuit pe rețelele de socializare. Dacă conținutul tău se află și pe platformele de socializare, șansele ca potențialii clienți să îl găsească sunt mult mai mari și astfel crește și interesul pentru afacerea și brand-ul tău.

Google pune mare preț pe traficul venit din social media.  De aceia, în rezultatele organice de căutare, motoarele de căutare prioritizează website-urile cu trafic din aceste surse. Este considerat trafic natural și de interes maxim pentru vizitatori. Dacă pui accentul corect pe marketing-ul în rețelele de socializare ai beneficii duble:  îți mărești plaja de clienți și asiguri o poziție mult mai bună pentru website-ul tău în rezultatele de căutare organice.

Secretul Succesului în Rețele de Socializare

Pentru a atrage atenția în social media, trebuie să distribui nu doar serviciile sau produsele tale, ci conținut de interes. Acest conținut are legătură cu domeniul de activitate al afacerii tale, dar oferă un plus valoare cititorului. Spre exemplu, dacă ai o firmă ce vinde geamuri și uși termopan, scrie un articol pe Blog-ul website-ului despre beneficiile lor față de geamurile și ușile normale. Pe lângă optimizarea SEO ce nu trebuie să lipsească din articol, distribuie-l în Social Media. Astfel, cineva care nu este tocmai interesat de produsele tale, are va deschide articolul din curiozitate.

Social media

Abordarea de Social Media Corectă

Dacă oferi servicii, asigură-te că sunt prezente și pe paginile de pe rețelele de socializare. Facebook are o secțiune special dedicată pentru pagini. Portofoliul firmei este foarte important. Fiecare proiect sau client prezent în portofoliu trebuie să fie afișat și în social media. Atât pentru servicii cât și pentru portofoliu pune o descriere scurtă cu link la pagina de pe website unde poate citi textul complet.

Dacă oferi produse, abordarea depinde de numărul acestora. Le poți adăuga pe toate, Facebook are și o secțiune pentru produse, sau doar câteva mai interesante. Crează un album pentru categoriile tale de produse și adaugă câte o imagine reprezentativă pentru fiecare, alături de link-ul către website.

Procedează la fel cu toate discount-urile, ofertele sau noutățile oferite. Descrierea trebuie să fie scurtă, 3-4 rânduri, cât să capteze interesul. Este important ca persoanele interesate să fie captate prin intermediul social media și direcționate în final către website. Îți va crește traficul organic și scorul SEO, iar utilizatorii vor începe să acceseze website-ul și din alte surse, precum paginile de rezultate organice.

Conținutul de Interes

social mediaÎn ordinea importanței, conținutul ce poate fi distribuit pe social media este:

  1. Articolele de pe blog. Acestea trebuie să aibă legătură cu oferta firmei tale, fără să o includă neapărat. Nu îți descriere produsele sau serviciile aici, ci publică noutăți, evenimente, beneficii, aplicații și conținut de interes legat de acestea. Află secretele din spatele unui Blog de succes.
  2. Serviciile sau Categoriile de produse. Este important ca potențialii clienți să îți cunoască oferta și domeniul de activitate fără a fi nevoiți să părăsească social media.
  3. Portofoliul sau persoanele importante ce utilizează produsele tale. Astfel stârnești interesul și câștigi încrederea, mărind șansele ca cititorul să intre pe website-ul tău.
  4. Conținutul Video. Materialele video au un impact foarte puternic asupra publicului. O imagine face cât 1000 de cuvinte. Un video conține în medie 24 de imagini pe secundă.
  5. Noutăți, oferte și reduceri. Există o plaja mare de persoane care deși își dorește un produs, mai are nevoie de un mic impuls înainte de a face achiziția.
  6. Evenimente de interes. Lansări de produse, webinarii, deschideri de magazin și orice eveniment poate atrage potențiali vizitatori din social media.

Concluzie

Social Media este o foarte puternică unealtă de marketing. Îți poate mării atât numărul de clienți cât și traficul pe website. Este foarte important să construiești un plan de marketing eficient și să distribui într-un format atractiv informațiile ce pot crește interesul pentru afacerea ta.

Dacă nu te descurci, te ajutăm noi! 

 

Victor Marcoianu

Victor este dezvoltator web și software. A realizat primul website la vârsta de 12 ani și de atunci a dat naștere la mai mult de 50 de website-uri de succes. Acum lucrează atât în dezvoltarea backend cât și frontend pentru mai multe medii precum: Online, Desktop, Mobile și Server.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    Send this to a friend