SenDesign este o agenție online care pune accentul pe calitate, inovație și viteză. Utilizăm tehnologia pentru a obține cele mai bune rezultate.
Design-ul este o artă! Design-ul website-ului tău reprezintă perspectiva ta de afaceri. Prima impresie chiar contează!
Oferim servicii de dezvoltare atât în scopuri comerciale dar și în scopuri de uz intern. Dezvoltăm aplicații pentru toate platformele de care ai nevoie.
Este locul unde îți punem la dispoziție cele mai noi publicații SenDesign.
Ultima lansare: WordPress Design pentru Începători.
SenDesign este o agenție online care pune accentul pe calitate, inovație și viteză. Utilizăm tehnologia pentru a obține cele mai bune rezultate.
Design-ul este o artă! Design-ul website-ului tău reprezintă perspectiva ta de afaceri. Prima impresie chiar contează!
Oferim servicii de dezvoltare atât în scopuri comerciale dar și în scopuri de uz intern. Dezvoltăm aplicații pentru toate platformele de care ai nevoie.
Este locul unde îți punem la dispoziție cele mai noi publicații SenDesign.
Ultima lansare: WordPress Design pentru Începători.
Să creezi un blog nu este deloc dificil. Acum este mai ușor ca oricând, existând numeroși furnizori de platformă precum Blogger sau WordPress. Succesul acestuia, în schimb, se bazează exclusiv pe conținutul blog-ului și pe redactare. Lucru mai dificil de implementat în acțiune, mai ales ca începător. Împreună vom parcurge toate criteriile pe care se bazează un blog și vom dezvălui secretele din spatele succesului.
Conținutul unui blog este cel mai important element. Indiferent de gradul cu care respecți celelalte criterii, conținutul de calitate îți va salva blog-ul și va atrage cât mai mult cititori. Dacă vorbim de o companie, atunci conținutul trebuie să fie strâns legat de subiect. Adică de domeniul de activitate, de produsele sau serviciile oferite și de nevoile și interesele publicului țintă.
Blog-ul este o unealtă de marketing! Folosește-o ca atare. Introdu în conținutul articolelor referințe la produsele sau serviciile tale și chiar încurajări spre a intra în contact cu tine. Îndemnurile la a utiliza website-ul și a vizualiza pagini, îți va motiva cititorii să se informeze de ceea ce oferi.
Cu cât un utilizator petrece mai mult timp pe website-ul tău, cu atât îți va crește scorul SEO și poziția în rezultatele organice. Deci scrie articole lungi și interesante pentru a-ți captiva audiența.
Elementele de conținut precum imaginile, galeriile, pictogramele, video-urile și căsuțele de text dau savoare conținutului din blog spre deosebire de un simplu bloc de text. Folosește diacriticele pentru a conferi still și personalitate. Deși tentant, nu exagera cu inserțiile de reclame. Deși șansele ca cineva să dea click pe ele sunt mai mari atunci când sunt introduse în mijlocul conținutului, sunt deranjante pentru utilizatori. Strică imersiunea și lasă un gust amar.
Aspectul este un alt detaliu de maximă importanță. Deși există multe blog-uri cu un conținut foarte bun calitativ, o parte din ele au un design foarte simplu, nearanjat sau chiar deficitar și urât. Un aspect plăcut va încuraja cititorii noi să revină pe blog și te va diferenția de concurență sau alte pagini similare.
Nu este nevoie de un design revoluționar. Ci doar plăcut, îngrijit și ușor de urmărit. Să existe distanță între elemente și textul să fie vizibil fără distrageri.
Există mai multe metode prin care un utilizator poate ajunge pe blog-ul tău. Prin rețelele sociale, prin viu grai, prin marketing pe email sau chiar direct de pe website dacă există unul. Cu toate astea, cea mai eficientă metodă de a obține trafic este cu ajutorul optimizării SEO. Nu vom explica ce este optimizarea SEO în acest articol, ci doar vom defini criteriile importante ce trebuie urmate.
Mai multe despre optimizarea SEO poți afla din acest articol sau ne poți contacta direct.
Blog-ul trebuie structurat frumos și ușor de navigat. Folosește categorii și etichete pentru articolele tale. În prima pagină de blog, adăugă filtre pentru ca utilizatorul să poate naviga cu ușurință printre articolele de interes. La finalul unui articol, poți plasa câteva sugestii cu privire la ce poate cititorul să vizualizeze în continuare. Evident, acestea trebuie să fie din aceiași sferă cu articolul pe care se află acum. O funcție de căutare este recomandată.
Acestea sunt cele mai importante criterii pentru a atinge succesul cu blog-ul tău. Este o unealtă de marketing și te va ajuta să îți duci afacerea la un nou nivel. Nu uita să distribui conținutul blog-ului pe rețelele de socializare. Atât articolele noi cât și cele vechi pot fi distribuite pentru a capta cititorii noi sau a le reaminti cititorilor loiali de un articol pe care l-au ratat sau l-au amânat.