Elocinței 48, București, România.
Agenția creativă perfectă pentru afacerea ta!
  • ro
  • en
branding digital, digital branding

BRANDING DIGITAL

Branding-ul digital este procesul prin care este construit brand-ul tău în mediul online. Cu atenție la elementele definitorii, la impactul vizual și impactul psihologic, imaginea afacerii tale este croită pentru a avea randamentul maxim asupra audienței tale. Brand-ul tău afectează vizitatorii și percepția asupra afacerii tale. Drept urmare afectează vânzările și profitul final. Cu o strategie de branding digital, afacerea ta are parte de un brand ce o va purta pe calea succesului absolut.
CE ÎȚI

OFERIM

Procesul de branding digital necesită o deosebită atenție și un timp de studiu al afacerii tale. Fiecare element utilizat joacă un rol important în felul în care clienții îți vor percepe afacerea. Logo-ul este piesa principală al oricărui brand. În funcție de acesta, sunt definite restul elementelor cum ar fi cărți de vizită, semnături de email, website, cataloage și banere web.

Odată cu logo-ul se stabilește și manualul brand-ului. Acesta include ce culori pot fi folosite și cum pot fi combinate, ce font și ce forme pot fi utilizate. Culorile au un rol important în psihologia brand-ului. Fiecare culoare are o însemnătate și trezește o emoție. Clientul deși nu înțelege conștient acest impuls, acționează în funcție de el. Același lucru se aplică și la font și forme. Împreună crează un ansamblu al imaginii afacerii tale.

Când creăm un brand, avem grija la mai multe aspecte: Impactul Vizual, este impactul pe care audiența îl percepe conștient, Impactul Psihologi, pe care audiența îl percepe inconștient, Ușurința în Utilizare, ca brand-ul să poate fi integrat ușor în toate mediile (online, print, etc) și Unicitate, ca brand-ul și elementele acestuia să nu fie utilizate deja sau să fie confundate cu ale altui brand.

CARE SUNT

SERVICIILE INCLUSE

Design Logo

Analiza Publicului

Manual de Identitate

Strategie de Branding Digital

Design Grafic

Impact Vizual

Impact Psihologic

Alegerea Font-ului și a Culorilor